چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
حسن صدرایی عارف سردبیر خبرگزاری حوزه

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه، ‌شخصیت های حوزوی و دانشگاهی و اصحاب رسانه در پیام های جداگانه‌ای درگذشت والد سردبیر خبرگزاری حوزه را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حسن صدرایی عارف سردبیر خبرگزاری حوزه در فقدان پدر خود عزادار شد، که به این مناسبت آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه، نهادها و شخصیت‌های حوزوی، دانشگاهی، فرهنگی و رسانه‌ای در پیام های جداگانه‌ای این مصیبت را به سردبیر خبرگزاری حوزه تسلیت گفتند که از جمله می‌توان به برخی اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، برخی مدیران و معاونان نهادهای عالی حوزوی (مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، سازمان تبلیغات اسلامی، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، دفتر تبلیغات اسلامی، مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و جامعة المصطفی) و نیز مدیرانی از صداوسیما، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان بسیج رسانه، خانه مطبوعات، خبرگزاری رسا و بسیج هنرمندان اشاره کرد.


دکتر علیرضا زاکانی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس و تعداد دیگری از چهره‌های کشور نیز طی تماس تلفنی با سردبیر خبرگزاری حوزه این مصیبت را به او تسلیت گفت.


حسن صدرایی عارف نیز از ابراز همدردی آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه و تمام تشکل‌ها، نهادها و شخصیت‌ها تشکر و قدردانی کرد.

برخی از پیام های تسلیت به این شرح است:

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رنجبر IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    3 0
    عرض تسلیت به جناب صدرایی
  • DE ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    3 0
    تسليت مجدد به حسن آقای صدرایی عزیز روح آن مرحوم قرین و غریق رحمت الهی باشه ان شاء الله
  • IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    3 0
    روح آن مرحوم قرین رحمت الهی باد
  • م.ر IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    5 0
    باسلام و عرض تسلیت به آقای صدرایی اما به عنوان یکی از کارمندان مرکز مدیریت که دوره‌ های مختلف را دیده ام برایم این ادب و توجه آیت الله اعرافی به مجموعه خودش قابل توجه است. بعضی از ما یک جایگاه و سمت داریم و همان را هم به درستی نمیتوانیم انجام دهیم اما خدا به عمر آیت الله اعرافی برکت دهد که الحمدلله از سرمایه های نظام اسلامی و از شخصیتهای مورد عنایت و حمایت مقام معظم رهبری هستند و به عنوان مدیر حوزه های علمیه در جایگاه های مهم و تاثیرگذاری مانند شورای نگهبان و امامت جمعه قم حضور دارند و خود مدیریت حوزه های علمیه یک کار سنگین و طاقت فرساست اما از تفقد نسبت به همراهان و همکاران خود باز نمیماند. این حرفها گفتنش راحت است اما عمل کردن به آن دشوار است. خدا ایشان و همه خدمتگزاران به اسلام و انقلاب را حفظ کند و به عمر و اندیشه و عمل ایشان برکت دهد.