سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
تصاویر / تجمع مردم قم در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

حوزه/ درپی پیروزی غرورآفرین مردم فلسطین در برابر رژیم غاصب صهیونیستی، مدیریت حوزه علمیه و جامعه روحانیت ایلام این پیروزی را تبریک گفتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، در پپروزی غرورآفرین مردم فلسطین در برابر رژیم غاصب صهیونیستی، مدیریت حوزه علمیه و جامعه روحانیت ایلام بیانیه ای صادر کردند.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَ فَتْحٌ قَرِیبٌ وَ بَشِّرِ الْمُؤْمِنِینَ

سلام خدا بر شهیدان مقاومت و بر رزمندگان حماس و جهاد اسلامی و بر مردم مظلوم و قهرمان غزه و و کرانه باختری

پیروزی افتخار آمیز ملت عزیز و مقاوم فلسطین و نبرد ۱۲ روزه علیه صهیونیست‌های غاصب و بر هم ریختن محاسبات آنها والتماس آتش‌بس یکجانبه از سوی اشغالگران قدس ، آن هم در آستانه سالروزحماسه آزادسازی خرمشهر ، معجزه غلبه ایمان به خدا و اراده ملت‌ها و حرکت پیروز مقاومت اسلامی را بار دیگر بر جهانیان اثبات کرد.

بی شک جنایت کشتار دختران و زنان بی دفاع و بی گناه در افغانستان و فلسطین اشغالی و غزه، سناریوی شوم از پیش طراحی شده جهت فشار بر مسلمانان و سلطه برمنطقه و تضعیف جبهه مقاومت بوده که در سایه‌ی سکوت مرگ‌بار نهادهای حقوق بشر، اتفاق می افتد.

این دفاع قهرمانانه و غیرتمندانه یادآور پیام الهام ‌بخش انقلاب اسلامی در سطح منطقه و نقطه عطفی در مقاومت ۷۰ساله مردم فلسطین محسوب می‌شود با این پیروزی جانانه که به حول و قوه الهی و با تکیه بر عزم و اراده راسخشان حاصل شد، توطئه های شوم استکبار جهانی و ارتجاع عرب عقیم شده و وعده الهی در پیروزی حق بر باطل را به اثبات رساند.

"أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَإِنَّ اللَّهَ عَلَی نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ"

انتفاضه فلسطین به پشتوانه حمایت جبهه مقاومت و با تاسی به مکتب شهید قدس حاج قاسم سلیمانی بدون توجه به تهدیدات پوشالی، با ایمان و توکل به خدا و ایستادگی و پایداری شاهد زوال قطعی این رژیم سفاک و کودکش خواهد بود.

مدیریت حوزه علمیه استان ایلام و جامعه روحانیت استان ضمن گرامیداشت مقام شامخ شهیدان مقاومت و آرزوی پیروزی نهایی جبهه مقاومت، این پیروزی بزرگ را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مسلمین جهان و بالاخص مردم مظلوم این دیار و رزمنگان عزیزش تبریک گفته و یاد شهید قدس و مرد میدان های حماسه و جهاد ، حاج قاسم سلیمانی را گرامی می دارد.

إِنَّ مَوْعِدَهُمُ الصُّبْحُ ۚ أَلَیْسَ الصُّبْحُ بِقَرِیبٍ

مدیریت حوزه علمیه استان ایلام و جامعه روحانیت استان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha