پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
درس اخلاق

مسئول واحد قرآن و تهذیب حوزه علمیه اصفهان از آغاز فعالیت دروس اخلاق به صورت کلاس های برخط برای همه طلاب و روحانیون سراسر اصفهان خبر داد.

حجت الاسلام حمید کریمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، اظهار کرد: کلاس های اخلاق حوزه علمیه پیش از ایام کرونا به صورت حضوری در هر مدرسه علمیه استان  و به صورت هفتگی برگزار می شد.

وی توضیح داد: همزمان با ایام کرونا و تشدید محدودیت ها، برگزاری  این کلاس ها به صورت حضوری  همچون دیگر برنامه های فرهنگی و تهذیبی  تعطیل شد.

 مسئول واحد قرآن و تهذیب حوزه علمیه اصفهان با اشاره به اینکه بنا بر ضرورت و تایید معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان، تصمیم بر آغاز کلاس های اخلاق شد، تصریح کرد: در حال حاضر کلاس های دروس اخلاق با حضور اساتید برجسته اخلاق استان به صورت سراسری در استان و برای همه طلاب و روحانیون بر بستر اینترنت و به صورت برخط آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در آستانه برگزاری سومین جلسه از این کلاس های اخلاق به شکل برخط هستیم، عنوان کرد: این جلسات با محویت موضوع «اخلاق و لذت طلبگی» توسط اساتید مجرب اخلاق همچون حجج الاسلام عبدالامیر خطاط، شیخ جعفر ناصری، فرخ فال، میرخلف و استاد طاهر زاده برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام کریمی تاکید کرد: این کلاس ها بر بستر اینترنت و با سامانه خاص طراحی شده از طریق سایت مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان و با ترافیک رایگان اینترنتی در دسترس طلاب قرار گرفته است.

گفتنی است، در حین برگزاری جلسه اخلاق، از بین حاضران  در هر جلسه، قرعه کشی  و هدیه ای به رسم یاد بود اهدا می شود.

علاقه مندان به شرکت دراین جلسات می توانند از طریق آدرس اینترنتی https://bbb۳.esfhozeh.ir/b/۴۴p-mey-elm-hsy اقدام کنند.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha