شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام محمد کاروند

حوزه/مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان گفت: ثبت نام برای مسابقات سراسری قرآن کریم تا ۱۳ خرداد از طریق درگاه http://www.quraniran.ir انجام می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام محمد کاروند، ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ثبت نام شرکت در مسابقات سراسری قرآن کریم از درگاه اینترنتی   http://www.quraniran.ir تا سیزدهم خرداد برای علاقمندان انجام می‌ شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان اظهار کرد: این دوره از مسابقات قرآن کریم در رده خواهران و برادران زیر ۱۸ سال برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در این دوره از مسابقات شرکت کنندگان در رشته‌های ترتیل، اذعان، دعاخوانی، تفسیر عمومی حفظ کل قرآن، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۵ جزء با هم به رقابت خواهند پرداخت، تافزود: آثار گردآوری شده در رشته‌های فوق از طریق ادارات اوقات استانها به سازمان اوقاف کشور برای داوری ارسال می‌شوند و در این مرحله آثار برگزیده به مرحله سراسری و کشوری راه پیدا می‌کنند.

حجت الاسلام کاروند ادامه داد: زمان برگزاری مرحله استانی این مسابقات از اول تیرماه سالجاری به مدت ۲ ماه یعنی تا پایان ۳۱ شهریورماه برگزار می‌گردد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان در پایان اظهار کرد: در صورتی که شرایط مهیا باشد، این مسابقات در سطح استانی به صورت حضوری برگزاری می‌گردد و در غیر این صورت ادامه مسابقات در فضای مجازی پیگیری می‌شود.

گفتنی است که در چهل و سومین دوره این مسابقات، شرکت‌کننده خواهر کردستان در رشته حفظ کل قرآن کریم رتبه اول کشور را کسب کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha