دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر / نشست بصیرتی و روشنگری پایگاه بسیج طلاب و روحانیون مدرسه ولی عصر (عج) تبریز

حوزه / جانشین فرمانده سپاه عاشورا در مدرسه علمیه ولیعصر (عج) تبریز گفت: امروز آبرو و عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران بر پایه حضور مردم و شرکت حداکثری در انتخابات است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، نشست بصیرتی و روشنگری پایگاه بسیج طلاب و روحانیون مدرسه علمیه ولیعصر (عج) تبریز با همکاری سازمان بسیج طلاب و اساتید آذربایجان شرقی، با حضور طلاب و اساتید مدرسه علمیه ولیعصر (عج) تبریز، در نمازخانه  این مدرسه با رعایت پرتکل های بهداشتی برگزار شد.

سردار اصغر عباس قلی‌زاده جانشین فرمانده سپاه عاشورا در این نشست گفت: امروزه آبرو و عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری بر پایه حضور مردم و شرکت حداکثری در انتخابات است.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد: بر تمامی آحادمردم وظیفه است تا نسبت به حضور حداکثری و انتخاب هوشمندانه تبیین و روشنگری نمایند.

در ادامه این نشست، حجت الاسلام تقوی آزاد، فرمانده بسیج طلاب و اساتید آذربایجان شرقی گفت: باید افراد امین، قوی، توانمند، سالم و صادق در عرصه انتخابات وارد شوند و این‌ها همان معیارهایی است که در قرآن و احادیث و روایات بیان شده است.

فرمانده بسیج طلاب و اساتید  آذربایجان شرقی با اشاره به شاخص‌های اصلح از دیدگاه مقام معظم رهبری، تصریح کرد: مقام معظم رهبری بارها درباره شاخص‌های کاندیدای اصلح بیاناتی فرموده‌اند که رئیس جمهور آینده باید ساده‌زیست، خدمتگزار، بلندهمت، بلندنظر و دوراندیش باشد و از دشمن نترسد، رومزه فکر نکند و دارای برنامه باشد و خود را خدمتگزار ملت بداند.

انتخابات آبروی کشور است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha