یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
خرمشهر

حوزه/ خرمشهر همان شهری است که در طول این سال ها نماد مقاومت ملت ایران شد و الگوی ایستادگی را به همه آزادی خواهان جهان از لبنان و فلسطین گرفته تا یمن و بحرین و سوریه و نیجریه هدیه کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، مدیریت حوزه علمیه استان فارس به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

۳۹ سال از فتح شهری که محاسن پیرمردانش در دفاع از حریم آن به خون جبینشان خضاب و سینه جوانانش در حفاظت از غیرت و مردانگیش سپر بلایش شد و نخلستان های همیشه ایستاده اش نشانی از سر خم نیاوردن در دفاع از آرمان هایش بود گذشت.

همان شهری که در طول این سال ها نماد مقاومت ملت ایران شد و الگوی ایستادگی را به همه آزادی خواهان جهان از لبنان و فلسطین گرفته تا یمن و بحرین و سوریه و نیجریه هدیه کرد.

اگر امروز پیروزی جبهه مقاومت در مقابل رژیم سفاک و ددمنش صهیونیستی را به جشن نشسته ایم یادمان هست که با فتح خرمشهر چگونه ایستادن در مقابل سلطه گران جهانخوار را آموختیم و تجربه آن را به خارج از مرزها نیز صادر کردیم.

مدیریت حوزه علمیه استان فارس ضمن گرامیداشت عملیات بزرگ بیت المقدس و فتح خرمشهر، پیروزی اخیر جبهه مقاومت در مقابل اشغالگران قدس را به مقام معظم رهبری مدظله العالی و همه آزادی خواهان جهان تبریک می گوید و همچنان تنها راه پیروزی امت اسلام در مقابل سلطه گران را راهبرد عزتمند مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان سفاک بشریت می داند.

مدیریت حوزه علمیه استان فارس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha