پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
میدان دادن به جوانان دانشمند و باایمان، همچون گذشته کشور را نجات می دهد

استاد مدرسه علمیه فاطمه بنت الرسول (س) جاسک گفت: سوم خرداد بیانگر عزتی است که جوانان این سرزمین برای حفظ ارزشهای اسلامی بدست آوردند.

خانم راضیه رودانی پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه ضمن گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: هرگاه که ایمان، شجاعت و بصیرت در هم آمیخته شود نتیجه آن چنین باشکوه خواهد شد که بعد از سال ها یادآوری آن احساس عزتمندی در انسان به وجود می آید.

وی ادامه داد: سال‌ها پیش جوانان این سرزمین برای حفظ ارزش های الهی در برابر هجمه های تمام مستکبران عالم سینه سپر کردند تا مبادا دین مقدس اسلام که ارزش‌ها و اصول انسانیت است مهجور بماند.

استاد مدرسه علمیه خواهران جاسک یادآور شد: تنها توکل به خدا و توسل به اولیای الهی این وسعت از خطر پذیری را در انسان به وجود خواهند آورد که چند جوان بتوانند ۱۸هزار نفر از نیروی رزمی دشمن را به اسارت بگیرند و تجهیزات نظامی و جنگی آنها را منهدم سازند و به غنیمت بگیرند و ذلتی بی پایان را بر آنها رقم بزنند. 

خانم رودانی پور تصریح کرد: راهیابی به قله های عزت و افتخار در طول تاریخ برای جوانان این مرز و بوم دست یافتنی بوده است و رهبر معظم انقلاب بارها بر این مهم تاکید داشته اند که مسئولین کشور تنها با تکیه بر ایمان و اراده و دانش این جوانان خواهند توانست مشکلات متعدد داخلی را حل کنند. 

وی در پایان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری افزود: میدان دادن به جوانان دیروز، کشور را از جنگ نظامی نجات داد مطمئنا میدان دادن به جوانان دانشمند، قوی و باایمان امروزی کشور را از جنگ اقتصادی کنونی سر بلند بیرون خواهد آورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رضا IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    0 0
    از بیان حاج خانم مشخص است که اطلاعات بسیار اندکی از عملیات نظامی دارد فتح خرمشهر نشانه ی قدرتمندی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است و کار چند جوان نبوده