شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
بیانیه حوزه علمیه خواهران همدان به مناسبت سوم خرداد ماه

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه خواهران استان همدان در بیانیه سوم خرداد تصریح کرد: سالروز آزادسازی خرمشهر، نماد مقاومت ملت ایران در مقابل دشمن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، مدیریت حوزه علمیه خواهران استان همدان همزمان با فرا رسیدن ۳ خردادماه، سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا فَتَحْنَا لَکَ فَتْحًا مُبِینًا

سوم خرداد ۱۳۶۱ نماد برجسته ی مقاومت ملت بزرگ ایران در دوران دفاع مقدس تنها گرامیداشت سالروز آزادسازی یک شهر نیست و در گذشت زمان محصور نخواهد شد، بلکه «سوم خرداد» یک حماسه ی فرازمانی می باشد که نشان از اراده قوی مردم ایران در شکست دشمن می باشد.

با پیروزی عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد ماه سال ۱۳۶۱، معادلات ابرقدرتهای آن زمان بر هم ریخته شد و بر حامیان رژیم بعث ثابت شد که ایران اسلامی در حفظ تمامیت ارضی خود جانانه خون می دهد ولی ذلت را قبول نمی کند.

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان همدان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و امنیت به ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی(سید الشهداء مقاومت) ، این روز بزرگ و پیروزی تاریخی فتح خرمشهر را به مردم غیور همدان تبریک و تهنیت عرض  نموده و از خداوند منان عزت و سرافرازی مقام معظم رهبری و ایران اسلامی را خواستار است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha