جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
امام جمعه سلماس

حوزه/ حجت الاسلام طباطبایی علمای اهل سنت را مرزبانان ادیان و اعتقادات جامعه دانست و گفت: امیدواریم جامعه روحانیون و علمای دینی در این برهه زمانی مردم را برای حضور در انتخابات تشویق کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان غربی، حجت الاسلام سید ابراهیم طباطبایی امروز در نشستی با جمعی از علمای اهل سنت شهرستان سلماس که در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ثابت کرده است که با برگزاری انتخابات متعدد مردم را در سرنوشت خود دخیل می‌داند، اظهار داشت: از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بیش از ۴۰ انتخابات در کشور با مشارکت مردم برگزار شده است و مردم در طول۴۳ سال ثابت کرده‌اند نظام و انقلاب را دوست دارند و با حضور گسترده‌شان دشمن را مأیوس خواهند کرد.

وی تصریح کرد: در این برهه زمانی نیاز است مردم در ۲۸ خرداد ماه در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا شرکت کنند و بار دیگر حماسه‌آفرین این مرز و بوم باشند.

امام جمعه سلماس از ماموستاهای اهل سنت نیز به عنوان مرزبانان ادیان و اعتقادات جامعه نام برد و گفت: امیدواریم جامعه روحانیون و علمای دینی در این برهه زمانی مردم را برای حضور در انتخابات تشویق کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha