یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آزادی خرمشهر تدبیر امام(ره)

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه فاطمیه شهرستان کارون گفت: عامل موفقیت خرمشهر آن روز را برای خرمشهرهای پیش رو نیز نیاز داریم و إن‌شاءالله دوباره ملت ایران در پشتیبانی از رهبری و درصحنه‌های مختلف ازجمله انتخابات و امتحانات پیش رو، با توکل به خداوند و توسل به اهل‌بیت(ع) رو سفید و سربلند خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، خانم موسوی، مدیر مدرسه علمیه فاطمیه شهرستان کارون، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهارداشت: پشتیبانی ملت ایران در دوران دفاع مقدس و به‌خصوص در عملیات آزادسازی خرمشهر باعث شد تا گام بزرگی را آن مقطع حساس تاریخی برای کشورمان رقم زنیم.

وی گفت: این پیروزی بزرگ زمانی اتفاق افتاد که استکبار جهانی و قدرت‌های فرا منطقه‌ای با تجهیز صدام به امید تصرف ایران به‌خصوص استان خوزستان، برنامه‌ریزی کرده بودند.

موسوی، با اشاره به عوامل پیروزی ایران در جنگ هشت‌ساله به‌ویژه عملیات بیت‌المقدس، اذعان داشت: عامل اصلی پیروزی رزمندگان اسلام در دفاع مقدس و بخصوص عملیات خرمشهر، فرماندهی امام خمینی(ره) با استعانت از خداوند متعال بود.

وی یکی دیگر از عوامل پیروزی عملیات بیت‌المقدس را وحدت و انسجام نیروهای حاضر در صحنه از جمله ارتش و سپاه دانست و افزود: رهبری و فرماندهی امام خمینی (ره) باعث شد که در آن مقطع در دفاع مقدس عملیات‌ها یک جهشی پیدا کند.

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه شهرستان کارون، بیان کرد: یکی دیگر از عوامل مهم که در پیروزی دفاع مقدس نقش مهم داشت، پشتیبانی ملت بود؛ ملت ایران در آن زمان فرزندانشان را به جبهه می‌فرستادند و اگر یکی به شهادت می‌رسید فرزند بعدی را می‌فرستادند و این در حالی بود که خودشان نیز در پشتیبانی جنگ بودند.

وی تصریح کرد: عامل موفقیت خرمشهر آن روز را برای خرمشهرهای پیش رو نیز نیاز داریم و إن‌شاءالله دوباره ملت ایران در پشتیبانی از رهبری و درصحنه‌های مختلف از جمله انتخابات و امتحانات پیش رو، با توکل به خداوند و توسل به اهل‌بیت(ع) رو سفید و سربلند خواهند شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha