یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تواصی به صبر

حوزه/ نخستین جلسه قرارگاه تواصی مدرسه علمیه سفیران هدایت حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان امیدیه با حضور مدیر، اساتید و کادر مدرسه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، نخستین جلسه قرارگاه تواصی مدرسه علمیه سفیران هدایت حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان امیدیه با حضور مدیر، اساتید و کادر مدرسه برگزار شد.

در این نشست مصوب شد که مدیریت حوزه به‌عنوان مسئول قرارگاه و فرمانده بسیج طلاب نیز به‌عنوان دبیر این قرارگاه شروع به کار کنند.

همچنین رایزنی با امام‌جمعه شهر و فرماندهی ناحیه سپاه و همچنین مدیر تبلیغات اسلامی و سایر روحانیون مستقر در شهرستان جهت هم‌افزایی و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود در شهرستان، از جمله مصوبات این نشست بود.

بر اساس این گزارش، برگزاری جلسه توجیهی، در راستای مأموریت‌ها و اهداف قرارگاه توسط امام‌جمعه شهر با حضور همه ائمه جماعات و مبلغین شهر و روستا، یکی از موضوعات طرح شده در این نشست بود که مورد تأیید کلیه حاضرین قرار گرفت.

قابل ذکر است، جلسه با فرمانده حوزه بسیج شهری و روستایی جهت استفاده و بهره بردن از تمام ظرفیت‌های پایگاه‌های بسیج و همچنین برگزاری جلسه توجیهی با حضور طلاب و اساتید حوزه، جهت تبیین اهداف قرارگاه و جلب همکاری آن‌ها، از دیگر موضوعات مصوب شده در نخستین جلسه قرارگاه تواصی مدرسه علمیه سفیران هدایت حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان امیدیه بود.

لازم به ذکر است، در پایان این نشست، مصوب شد که معاونت تبلیغ حوزه موظف است که با معتمدین روستاها مرتبط و برنامه‌ریزی‌های لازم را جهت برگزاری جلسات بصیرتی انجام دهد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha