جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سلیمانی

امام جمعه کاشان، آمار دختران و پسران مجرد و بانوان مطلقه کشور را نگران کننده دانست و گفت: اگر دولتمردان برای اشتغال جوانان چاره اندیشی کنند، قطعا موجب تحول در بالا رفتن آمار ازدواج و فرزندآوری خواهد آمد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان آیت الله عباسعلی سلیمانی، روز گذشته در نخستن جلسه شورای فرهنگ عمومی کاشان که پیرامون برنامه ریزی و سیاستگذاری مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، ارائه برنامه  و سیاست های کلی جمعیت  و هم اندیشی تشکیل ستاد کنگره بزرگداشت آیت الله ابوالقاسم کاشانی، در حسینه علی اکبر(ع) این شهرستان برگزار شد، با گرامی داشت سوم خردادسالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: در چنین روزی رزمندگان با هجوم بردن به قلب دشمن خرمشهر عزیز را با توکل به خدا آزاد کردند.

عضو خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به کنگره بزرگداشت آیت الله سید ابوالقاسم کاشانی، افزود: ابعاد علمی، حوزوی، سیاسی و اجتماعی باید در کنگره آیت الله کاشانی مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شخصیت سیاسی آیت الله کاشانی فراتر از ظرفیت کاشان می باشد، باید برای  برگزاری کنگره این عالم بزرگ ، دبیرخانه ای در کاشان  و قم به لحاظ بعد علمی و حوزوی و در تهران به لحاظ بعد فعالیت سیاسی آیت الله کاشانی راه اندازی شود.

امام جمعه کاشان با تاکید بر تبیین شخصیت مبارزاتی آیت الله کاشانی، افزود: به دلیل اینکه ایشان در عراق پرچمدار مبارزه با استعمار انگلیس و در ایران پرچمدار نهضت ملی شدن نفت بود، باید کنگره این عالم بزرگ متفاوت با دیگر کنگره هایی که تاکنون برگزار شده، علاوه بر فعالیت علمی و حوزوی، شخصیت مبارزاتی ایشان نیز تبیین شود.

 وی در ادامه آمار دختران و پسران مجرد و بانوان مطلقه کشور را نگران کننده دانست و گفت: اگر دولتمردان برای اشتغال جوانان چاره اندیشی کنند، قطعا موجب تحول در بالا رفتن آمار ازدواج و فرزندآوری خواهد آمد .

امام جمعه کاشان در بخش دیگری از سخنان خود با  تاکید بر زمینه سازی حضور حداکثری مردم در انتخابات، گفت: براساس فرمایش مقام معظم رهبری در مناظره های انتخاباتی، کاندیداها از بیان نکات منفی طرف مقابل خودداری کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha