پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
افتتاح پایگاه مقاومت بسیج شهید المهندس در فرودگاه آیت‌الله جمی(ره) آبادان

حوزه/ پایگاه مقاومت بسیج شهید المهندس، همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر، در فرودگاه آیت‌الله جمی(ره) آبادان، با حضور نماینده ولی‌فقیه در خوزستان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیین افتتاح پایگاه مقاومت بسیج شهید ابومهدی المهندس در فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله جمی(ره) آبادان، با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز هم‌زمان با سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، در حاشیه افتتاح این پایگاه بسیج، در جمع کارکنان فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله جمی(ره)، حضور پیدا کرد و ضمن خداقوت به آن‌ها در جریان دغدغه‌ها و مطالبشان قرار گرفت.

همچنین در حاشیه این مراسم، با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد بسته‌های معیشتی کمک مؤمنانه در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک به آسیب دیدگان از کرونا بین اقشار هدف توزیع شد.

پیروزی‌های امروز مقاومت ریشه در فتح خرمشهرها دارد

در این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، با بیان اینکه درحالی‌که همه دشمنان، فتح خرمشهر را امکان‌پذیر نمی‌دانستند به فرمایش امام راحل(ره)، خداوند خرمشهر را آزاد کرد تا آغازگر فتوحات بعدی و فتح الفتوح باشد، گفت: پیروزی‌های امروز مقاومت همان سر منشاء فتح خرمشهر دارد تا هیمنه پوشالی استکبار را درهم نماید.

لازم به ذکر است، در این مراسم معاون استاندار خوزستان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز، امام جمعه و فرماندار شهرستان آبادان، امام جمعه خرمشهر و جمعی از مسئولان فرودگاه نیز حضور داشتند.

افتتاح پایگاه مقاومت بسیج شهید المهندس در فرودگاه آیت‌الله جمی(ره) آبادان + عکس

افتتاح پایگاه مقاومت بسیج شهید المهندس در فرودگاه آیت‌الله جمی(ره) آبادان + عکس

افتتاح پایگاه مقاومت بسیج شهید المهندس در فرودگاه آیت‌الله جمی(ره) آبادان + عکس

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha