جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام آقابابایی
حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر آقابابایی

معاون آموزش حوزه‌ علمیه چهارمحال و بختیاری گفت: حوزه علمیه در ۴ رشته تخصصی سزح ٢ و ٣ داوطلب طلبه می‌پذیرد. همچنین مرکز تخصصی شیخ مفید در آینده افتتاح می‌شود.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر آقابابایی، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه در شهرکرد، با بیان اینکه مهلت پذیرش و ثبت نام حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری از ٢٨ اردیبهشت تا ٣١ خرداد می‌باشد، اظهار داشت: حوزه علمیه استان در ۴ رشته تخصصی سطح ٢ و ٣ داوطلب طلبه می‌پذیرد.

وی افزود: داوطلبین طلبه می‌توانند در سطح یک رشته مشاوره اسلامی و در سطح ٢  رشته کلام اسلامی و تفسیر و علوم قرآن به تحصیل بپردازند. همچنین  رشته حقوق و قضای اسلامی به رشته‌های تخصصی سطح ٢ حوزه علمیه استان اضافه شده است.

معاون آموزش حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: یکی از شاخصه‌های مهم حوزه‌های علمیه، گسترش رشته‌های تخصصی و جذب داوطلب بوده که مورد تاکید علمای ویژه قم نیز می‌باشد.

وی تصریح کرد: مرکز تخصصی "شیخ مفید" با حمایت‌های ویژه نماینده ولی فقیه چهارمحال و بختیاری در سال جاری افتتاح می‌شود و قدمی مثبت در راستای ارتقای سطح علمی برداشته شده و طلاب می‌توانند به راحتی در رشته‌های تخصصی حوزه در استان خودمان تحصیل کنند.

انتهای پیام

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha