دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
معاون تبلیغات

حوزه/معاون فرهنگی آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی هرمزگان تصریح کرد: فضای سیاسی و اجتماعی کشور نیازمند حضور حداکثری در انتخابات است و اگر به دلیل فشارهای اقتصادی ناشی از سوء مدیریت برخی از دولت ها و دشمنی دشمنان خارجی و ایادی داخلی صحنه را خالی کنیم قطعا با وعده قهر الهی مواجه خواهیم شد.

حجت الاسلام مسلم پورجمالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بندرعباس در خصوص لزوم شرکت در انتخابات و مشارکت در تعیین سرنوشت سیاسی، اجتماعی از منظر اسلام و قرآن، گفت: نکته حائز اهمیت در آیه، اشاره خداوند به این است که می فرماید:" إِذا أَرادَ اللَّهُ بِقَومٍ سوءًا فَلا مَرَدَّ لَهُ" اگر اراده سوء از ملت سر بزند و کفران نعمت کند خداوند نعمت را از آنها می گیرد.

وی ادامه داد: فضای سیاسی و اجتماعی کشور نیازمند حضور حداکثری در انتخابات است و اگر به دلیل فشارهای اقتصادی ناشی از سوء مدیریت برخی از دولت ها و دشمنی دشمنان خارجی و ایادی داخلی صحنه را خالی کنیم قطعا با وعده قهر الهی مواجه خواهیم شد.

 معاون فرهنگی آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی هرمزگان ادامه داد: البته انتخاب اصلح و نیروی متدین و انقلابی بارقه های امید را در دل نسل های آینده روشن خواهد کرد و طبق فرمایش مقام معظم رهبری از این پیچ تاریخی و گردنه دشمنی های خارجی و فتنه های داخلی عبور خواهیم کرد.

حجت الاسلام پورجمالی اظهار کرد: حضور حداکثری و انتخاب اصلح تنها راه برون رفت از این نابسامانی است، دست روی دست گذاشتن و صرفا نظاره گر بودن خواسته دشمن و باعث تضعیف جایگاه نظام و ملت در دنیاست که قطعا مردم انقلابی ما خصوصا جوانان این اجازه را به دشمن نخواهند داد و در روز ٢٨ خرداد جشن پیروزی ملت ایران را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha