دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
در چهارمین نشست شورای اداری حوزه علمیه خواهران استان یزد در سال 1400،

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد در چهارمین نشست شورای اداری حوزه علمیه خواهران استان یزد در سال ۱۴۰۰، گفت: مردم ایران با حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح، پیروزی غرور آفرین دیگری را رقم خواهند زد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، حجت الاسلام و المسلمین محمد کارگر شورکی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد در نشست شورای اداری که با حضور معاونان و کارکنان مدیریت حوزه استان، برگزار شد،ضمن گرامیداشت سالروز آزادی خرمشهر و یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، به قرائت آیه هفت سوره مبارکه محمد پرداخت و گفت: سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، یادآور رشادت ها و دلاوری های رزمندگان دفاع مقدس است؛ حماسه سازی در عملیات بیت المقدس که منجر به آزادی خونین شهر قهرمان شد. .

وی افزود: در آن برهه که انقلاب اسلامی ایران در آغازین سال‌های تولد خود به سر می برد، از سوی رژیم بعث عراق وهم پیمانانش به صورت گسترده مورد هجوم قرار گرفته و بعضی شهر های کشور اسلامی بخصوص خرمهشر در تصرف رژیم بعث قرار گرفت و گرچه مردم قهرمان آن دیار ۳۵ روز در برابر بمباران و هجوم سراسری با سنگین ترین سلاح ها مقاومت جانانه  کردند ولی با وجود آن رشادت ها، دشمن این شهر را به تصرف خود درآورد و نزدیک به ۵۷۸ روز در تصرف آنان قرار داشت.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد اضافه کرد: دیری نپایید که رزمندگان اسلام و جوانان غیور با هدایت ورهبری امام راحل (رحمة الله علیه) و مجاهدت بی وفقه و با کمترین امکانات جنگی و نیروی نظامی ولی با دلی سرشار از ایمان و آگهی و بصیرت، بر دشمن تا دندان مصلح پیروز شدند که اگر عنایت خاص الهی نبود و براساس امکانات و نیرویی که ما نسبت به دشمن داشتیم ، امکان پیروزی نبود  بنابراین این جاست که امام راحل (ره) فرمودند:« خرمشهر را خدا آزاد کرد.»

وی خاطرنشان کرد: ما نباید این ایام را فراموش کنیم و  باید بدانیم هرجا که تکیه ما بر نیروی ایمان  و تقوا باشد و هرگاه به فرمایش قران،  دین وآیین خداوند را یاری کنیم خداوند وعده داده است که ما را یاری کند و گام‌های ما را در مسیر احیای حق استوار می گرداند.

این مسئول حوزوی ادامه داد: در برهه ای از زمان قرار گرفتیه ایم که نگاه دشمنان بیش از پیش به انقلاب اسلامی ایران معطوف شده است؛ اگر در زمان دفاع مقدس دشمن با جنگ فیزیکی به مقابله با ایران برخواسته بود اکنون نیز به شیوه های مختلف از جمله دلسرد کردن مردم از حضور در صحنه های مهم به مانند انتخابات، به جنگ با ایران برخواسته است بنابراین ما باید در این زمینه کاملا آگاه و بصیر باشیم و بدانیم، اکنون باید به یاری دین و آیین خدا بشتابیم و با حضور در عرصه انتخابات هم سبب ناامیدی دشمن شویم وهم با انتخاب اصلح و انتخاب فرد دیندار، متعهد به اسلام وانقلاب، مجاهد وخستگی ناپذیر، بصیر و آگاه و پیرو ولایت فقیه بتوانیم انقلاب خود را در مسیر اهدافی که امام وشهدا داشتند قرار دهیم.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: مردم ایران  با حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح، پیروزی غرور آفرین دیگری را رقم خواهند زد .

قرائت مصوبات قبلی شورای اداری و بیان گزارشی از اقدامات انجام شده توسط هر یک از حاضرین، نکاتی در خصوص مسائل جاری حوزه از دیگر بخش های این نشست بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha