پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام فاطمیان قزوین

 حوزه / استاد حوزه علمیه قزوین گفت: راهکار مقابله دشمنان ایجاد ترس بین آنان است و حضور حداکثری ملت در انتخابات وحشت و نگرانی را در بین دشمنان ایجاد می کند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین حجت الاسلام سید مرتضی فاطمیان، صبح امروز در دیدار با طلاب مدرسه علمیه صالحیه قزوین گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری انتخابات زره پولادین در مقابل مستکبران است و اگر ملتی بخواهد از آسیب ها محفوظ بماند زره آن در برابر تهدیدها انتخابات است.

وی خاطرنشان کرد: در انتخابات، ملت ایران قدرت معنوی خود را به رخ دشمن می کشد و یک ملت اگر بخواهد سرمایه معنوی خود را نشان بدهد می تواند دست به انتخاب بزند، چنانچه امروز چشم ملت های مسلمان جهان به انتخابات ایران اسلامی دوخته شده است.

استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: در کنار مسئله اهمیت انتخابات، اصل حضور باید شاخصه های نامزدهای اصلح نیز مورد توجه قرار گیرد و نخبگان حوزه و دانشگاه در این راستا رسالت مهمی بر عهده دارند.

امام جمعه شهر اقبالیه عنوان کرد: حضور حداکثری مردم نقشه دشمن را برای ضربه به نظام اسلامی خنثی می کند.

استاد حوزه علمیه قزوین گفت: راهکار مقابله دشمنان ایجاد ترس بین آنان است و حضور حداکثری ملت ایران در انتخابات وحشت ونگرانی را در بین دشمنان ایجاد می کند.

حجت الاسلام فاطمیان بیان کرد: علاوه بر قدرت و عزت نظام اسلامی، حضور حداکثری ترس و رعب دشمنان را از توطئه چینی برای کشور افزایش می دهد ،چرا که مردم همواره پشتوانه نظام هستند.

استاد حوزه علمیه قزوین به پیروزی های اخیر جبهه مقاومت فلسطین علیه رژیم غاصب اسرائیل، تصریح کرد: صهیونیست‌ها فقط زبان قدرت و مقاومت را می فهمند و اگر مقاومت نبود آنها به نسل کشی خود در فلسطین به طور بی شرمانه ادامه می ­دادند.

وی اظهار کرد: اتفاقات روزهای گذشته، دیگر جنگ میان رژیم صهیونیستی و کشورهای عربی نیست، بلکه جنگ نظامی با مردم غزه و مردم فلسطین در درون سرزمین‌­های اشغالی با این رژیم غاصب است.

 انتهای پیام /


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha