جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تبلیغات اسلامی

حجت الاسلام خلیفاوی گفت: سرنوشت کشور به دست خود ماست و با حضور حماسی در انتخابات ۲۸ خرداد و انتخاب اصلح، در رفع مشکلات کشور سهیم باشیم.

 حجت الاسلام علی خلیفاوی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندر خمیر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از در بندرعباس اظهار داشت: یکی از دستاورد های انقلاب اسلامی مردم سالاری است که در قالب انتخابات نمایان است.

وی ادامه داد: در چهار دهه انقلاب مردم با حضور پر شور در انتخابات نشان دادند که ارزش های اسلامی را در اولویت قرار داده اند .

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرخمیر عنوان کرد: نظام جمهوری اسلامی با پشتوانه آرای مردمی توانسته در دنیا در زمینه های علمی، صنعتی و ... حرف برای گفت داشته باشد.

حجت الاسلام خلیفاوی با بیان اینکه مردم نقش بی بدیل خود را در آبادانی کشور احساس کرده اند، ادامه داد: حضور مردم در صحنه نباید با ناکارآمدی برخی از بدنه حاکمیتی کمرنگ شود.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی درصدد ضربه به کشور هستند و همه مردم باید با هوشیاری تمام نقشه های شوم آنان را نقش بر آب کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندر خمیر ادامه داد: بهترین راه مبارزه با تحریم ظالمانه، حضور حماسی در انتخابات ۲۸‌ خرداد است.

حجت الاسلام خلیفاوی خاطرنشان کرد: سرنوشت کشور به دست خود ماست و با حضور حماسی در انتخابات ۲۸ خرداد و انتخاب اصلح، در رفع مشکلات کشور سهیم باشیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha