دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
شورای نگهبان

حوزه/ شورای نهادهای حوزوی استان خوزستان، در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن هجمه‌های رسانه‌ای معاندین نظام به شورای نگهبان، از مردم بصیر ایران اسلامی دعوت کرد تا برای حفظ وحدت، یکپارچگی و تقویت نظام و همچنین تشکیل دولتی قوی و کارآمد، پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، شورای نهادهای حوزوی استان خوزستان، در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن هجمه‌های رسانه‌ای معاندین نظام به شورای نگهبان، از مردم بصیر ایران اسلامی دعوت کرد تا برای حفظ وحدت، یکپارچگی و تقویت نظام و همچنین تشکیل دولتی قوی و کارآمد، پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

بر اساس این گزارش، متن بیانیه بدین شرح است؛

بسم‌الله الرحمن الرحیم

امروز که به حول و قوه الهی انقلاب اسلامی ایران به دوره بلوغ و رشد خود رسیده، بیش از همیشه دشمنان قسم خورده خارجی و منافقین بی‌شرم داخل و خودفروختگان خائن را مترصد فرصت سوزی و نفوذ برای ناامید کردن عاشقان راه و انقلاب امام نموده است.

بی‌شک در دوره گذشته یکی از مطالبات ملت بزرگ ایران از شورای نگهبان چرایی تأیید کسانی بود که با بی‌کفایتی، کشور و ملت را دچار چالش‌های سخت کنونی نمودند.

و توجیه این چرایی را به این پاسخ که ضرورت مشارکت حد اکثریست نپذیرفته و انتظار دارد شورای نگهبان به وظیفه شرعی و قانونی خود عمل نماید.

از این رو ضمن تشکر از اقدام شجاعانه و مؤمنانه شورای نگهبان در عمل به وظیفه خود از ملت بزرگ ایران، خانواده معظم شهدا، فرهیختگان، نخبگان و دلسوزان ایران عزیز انتظار دارد، به دور از جریانات سیاسی و بداخلاقی‌های انتخاباتی، برای حفظ وحدت، یکپارچگی و تقویت نظام و همچنین تشکیل دولتی قوی و کارآمد، پای صندوق‌های رأی حاضر شده و دشمنان خود را مأیوس و مداخله آنان را محکوم نمایند.

سربلند باد ایران عزیز اسلامی و مقتدر

شورای نهادهای حوزوی

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha