جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دکتر بهرام سرمست استاندار قم

حوزه/ استاندار قم گفت: نماز جمعه این هفته در قم و شهرک پردیسان برگزار نمی شود اما هفته آینده با بررسی های دانشگاه علوم پزشکی امکان اقامه مجدد نماز جمعه محتمل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،  بهرام سرمست امروز در جلسه مدیریت بحران در سالن کرامت استانداری، افزود: خاموشی های بدون برنامه و اطلاع رسانی، سبب وارد شدن خسارت به بخش های خانگی و صنعتی شده که بخشی از آنها خارج از اختیارات استانی بوده است.

رئیس شورای اداری استان افزود:در برگزاری نماز جمعه در فضای مسقف مصلای قدس در شرایط نارنجی تابع نظر کارشناسی دانشگاه علوم پزشکی استان هستیم و لذا نماز جمعه این هفته در قم و شهرک پردیسان برگزار نمی شود اما هفته آینده با بررسی های دانشگاه علوم پزشکی امکان اقامه مجدد نماز جمعه محتمل است.

سرمست در ادامه با اشاره به وضعیت قطعی برق اظهارکرد: شرکت توزیع نیروی برق قم باید تمام تلاش خود را بر مدیریت استانی در اعمال خاموشی های دقیق معطوف کند و با دقت عملکرد ادارات قم در مصرف برق را مورد رصد و پایش قرار داده و با دستگاه های متخلف با قدرت برخورد کند.

وی عنوان کرد: سه بیمارستان کرونایی استان نباید مشمول خاموشی و قطعی برق شوند و این مراکز باید استمرار و پایداری برق را بصورت کامل داشته باشند.

استاندار قم، طرح شهید سلیمانی برای رهگیری و قرنطینه خانگی افراد مشکوک و مبتلا به کرونا همچنان باید با قدرت و دقت نظر کامل دنبال شود و مسئولان بهداشتی استان باید نظارت های خود را برای رسیدن سطح رعایت پروتکل های بهداشتی به بالای ۷۰ درصد ادامه دهند.

وی در ادامه یادآور شد: در برگزاری انتخابات در قم باید تمام مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت کشور رعایت شود.

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha