جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نامزدهای نهایی ریاست جمهوری

مراسم قرعه کشی برنامه‌های تبلیغات نامزدهای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری، در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، مراسم قرعه کشی برنامه‌های قانونی تبلیغات نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، امشب در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

در این مراسم، رئیس سازمان صدا وسیما، معاون سیاسی و رئیس ستاد انتخابات رسانه ملی، معاون سیما، دادستان کل کشور، رئیس و دبیر ستاد انتخابات کشور، نمایندگان شورای نگهبان قانون اساسی و شورای نظارت بر صدا و سیما و نمایندگان نامزدهای احراز صلاحیت شده حضور داشتند.
در مراسم قرعه کشی برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به تعداد نامزدهای تایید صلاحیت شده هفت گوی زردرنگ حاوی نام نامزدها و هفت گوی قرمز رنگ حاوی شماره‌های تصادفی برای مشخص شدن زمان پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها توسط نمایندگان آن‌ها قرعه کشی شد.

نخستین نامی که به قید قرعه از بین هفت گوی زردرنگ حاوی نام نامزدها خارج شد به نام سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی بود.

نماینده قاضی زاده هاشمی با قرار گرفتن در جایگاه به قید قرعه گویی از بین گوی‌های قرمزرنگ بیرون آورد که شماره ۱۱ به این نامزد ریاست جمهوری تعلق گرفت و مطابق جدول برنامه ریزی شده برای تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری زمان پخش برنامه‌های تبلیغاتی این نامزد را مشخص کرد.

به طور مثال نخستین برنامه تبلیغاتی امیرحسین قاضی زاده هاشمی روز جمعه ۷ خرداد روی آنتن خواهد رفت و نخستین برنامه تبلیغاتی وی در رادیو ایران نیز روز یکشنبه ۹ خرداد ساعت ۱۸ پخش خواهد شد.

در ادامه مراسم قرعه کشی جدول تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در رسانه ملی، نماینده محسن رضایی نفر دومی بود که از میان گوی‌ها انتخاب شد و شماره ۱۳ را به نام این نامزد به طور قرعه از میان گوی‌ها به خود اختصاص داد و بر این اساس در جدول پخش سیمای جمهوری اسلامی ایران در شبکه یک روز یکشنبه نهم خرداد ساعت ۱۹:۱۵ برنامه تبلیغاتی محسن رضایی پخش خواهد شد.

نماینده علیرضا زاکانی نفر سوم بود که شماره ۱۷ را به این نامزد اختصاص داد و بر این اساس برنامه تبلیغاتی آقای زاکانی روز پنج شنبه ۱۳ خرداد از شبکه یک ساعت ۱۹:۱۵ پخش خواهد شد.

نماینده سیدابراهیم رئیسی نفر چهارمی بود که به جایگاه بر اساس قرعه آمد و شماره ۱۵ را به این نامزد انتخابات اختصاص داد و بر این اساس برنامه تبلیغاتی آقای رئیسی روز سه شنبه یازدهم خرداد ساعت ۱۹:۱۵ از شبکه یک پخش خواهد شد.

نماینده محسن مهرعلیزاده نفر پنجمی بود که بر اساس قرعه شماره ۱۶ را به این نامزد انتخابات اختصاص داد و بر این اساس روز چهارشنبه ۱۲ خرداد ماه از شبکه یک ساعت ۱۹:۱۵ برنامه تبلیغاتی این نامزد پخش خواهد شد و بقیه برنامه‌ها بر اساس جدول زمان بندی صدا و سیما خواهد بود.

نماینده عبدالناصر همتی نفر ششمی بود که بر اساس قرعه به جایگاه آمد و طبق روال قرعه کشی شماره ۱۲ را به این نامزد انتخاباتی اختصاص داد و بر این اساس در جدول زمان بندی برنامه تبلیغاتی این نامزد روز هشتم خردادماه از شبکه یک در ساعت ۱۹:۱۵ پخش خواهد شد.

نفر آخری که گوی آخر قرعه کشی به آن اختصاص یافت نماینده سعید جلیلی بود که شماره ۱۴ را به این نامزد انتخاباتی اختصاص داد و بر اساس جدول زمان بندی روز دهم خردادماه برنامه تبلیغاتی این نامزد از شبکه یک در ساعت ۱۹:۱۵ پخش خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • احمد محمد IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
    0 0
    کاندیدا ها اخلاق رو رعایت کند. کاندیداهای جبهه انقلاب به وحدت برسن ....