پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
عبدالرضا پورذهبی

حوزه/نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: دشمنان انقلاب هر دقیقه وضع کشور را به دقت رصد می‌کنند و منتظر وارد کردن ضربه به انتخابات و همه‌پرسی هستند، بنابراین باید برای مقابله با این برنامه دشمنان، هدفمند حرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی‌فقیه در کردستان شامگاه چهارشنبه در همایش بصیرت دینی و انقلابی که با حضور ائمه جمعه، نمایندگان ولی فقیه و فرماندهان نیروی انتظامی کشور برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: امروز شاهد وجود دو مقوله وحدت و امید در کنار هم در استان کردستان هستیم.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان ادامه داد: باید برای افزایش سطح مشارکت مردم در انتخابات، جذابیت‌ها را افزایش دهیم، البته حضور نیروهای ارزشی در میدان بسیار مهم و اثرگذار است.

 استاد حوزه تاکید کرد: با بیان حقایق و تبیین نقش مهم مردم در انتخابات آن دسته از کسانی که به هر دلیل قصد شرکت در این همه‌پرسی را ندارند، دوباره پای صندوق های رای بیاوریم.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی در ادامه گفت: دشمنان انقلاب هر دقیقه وضع کشور را به دقت رصد می‌کنند و منتظر وارد کردن ضربه به انتخابات و همه‌پرسی هستند، بنابراین باید برای مقابله با این برنامه دشمنان، هدفمند حرکت کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان با اشاره به اینکه هرگز نمی‌توان ملت را از کشتی انقلاب پیاده کرد، افزود: باید با ایجاد یک فضای امید در جامعه زمینه حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات را مهیا کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha