شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
image-20210527113241-1.jpeg

حوزه/ معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی به تشریح شاخصه های مدیران تراز پرداخت و گفت: ارتقای یک مجموعه در گرو کار جمعی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه،حجت الاسلام والمسلمین محمد شیخ الاسلامی در اولین نشست دوره ای صمیمی خود با کارکنان این معاونت با اشاره به لزوم همدلی در بین همکاران، گفت: بدون همدلی کار پیش نمی رود و گله کردن از نشانه های دوستی است و اگر از همدیگر گلایه نکنیم و نقدها نیز بیان نشود دچار مشکل خواهیم شد.

معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی اهمیت و جایگاه معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی را مورد توجه قرار داد و با اشاره به اینکه جایگاه این معاونت آنگونه که شایسته است مورد توجه قرار نمی گیرد، اظهار داشت: همه ما باید به اهمیت جایگاه فضای مجازی، هنر و رسانه اعتقاد داشته باشیم، زیرا بدون اعتقاد به این موضوع، کارها پیش نمی رود.

حجت الاسلام والمسلمین شیخ الاسلامی در ادامه با اشاره به جایگاه هنر، مسأله رشد و کمال را در ارتباط مستقیم با این مقوله تلقی کرد و بیان داشت: به عنوان مثال کسی که بخواهد خانه ای بسازد باید نقشه داشته باشد و نقشه نیز برگرفته از عنصر خیال است؛ امروز باید برای بیشتر دیده شدن آثار پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی از عنصر خیال و هنر بهره گیری داشته باشیم.

معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی بر لزوم همت و تلاش روزافزون کارکنان این معاونت جهت رشد و ارتقای سطح دفتر تبلیغات اسلامی در حوزه های فضای مجازی، هنر و رسانه تأکید و ضمن اشاره به سختی ها و دشواری های این مسیر، ابراز کرد: باید به صورت جدی مأموریت های محوله و مسائلی که به ما سپرده می شود را دنبال کنیم.

وی رشد و ارتقای یک مجموعه را در گرو کار تیمی و همگرایی دانست و مطرح کرد: امروز همه همکاران و دوستان مجموعه فضای مجازی، هنر و رسانه باید از روحیه کار جمعی برخوردار باشند و ما باید زیرمجموعه ها را در فرایند تصمیم گیری دخیل کرده و کارها را براساس فکر جمعی پیش ببریم.

حجت الاسلام والمسلمین شیخ الاسلامی به تبیین شاخصه های مدیران تراز پرداخت و در توصیه به مدیران و رؤسای بخش های مختلف معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه گفت: یکی از وجوه استخفاف دیگران این است که بدون همگرایی و فکر دسته جمعی، تصمیماتی اخذ شده و برای اجرا به زیر دستان ابلاغ شود؛ یک رئیس خوب و تراز، کسی است «خوب بشنود»، «گفت‌وگو کند» و «همه تلاش خود را برای همگرایی به کار گیرد».

گفتنی است: در پایان این جلسه برخی از کارکنان معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه به ارائه نقطه نظرات خود در رابطه مسائل جاری بخش های مرتبط با خود پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha