پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سید محمد احمدی - مدیر حوزه علمیه استان چهارمحال و بختیاری
حجت‌الاسلام سید محمد احمدی

مدیر سابق حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری گفت: مرکز تخصصی با حمایت های ویژه نماینده ولی فقیه در استان با چند رشته تخصصی در آینده ای نزدیک راه اندازی می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد احمدی، امروز در آیین تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: باید با عزم جدی وارد بحث انتخابات شد و دیگران را برای مشارکت حداکثری دعوت و تشویق کنیم. 

وی افزود: با  اقدام قاطعانه شورای نگهبان، برخی از نقشه های دشمن نقش بر آب شد و به فکر نقشه های دیگر است، لذا همگی باید در میدان باشیم. 

مدیر سابق حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری بیان کرد: امتحانات مدارس علمیه طوری برنامه ریزی شود که طلاب و اساتید عزیز به میدان انتخابات آمده و حتی چهره به چهره با مردم صحبت کنند و بتوانند این وظیفه الهی را به درستی انجام دهند.

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه به لطف خداوند متعال، در طول این چند سال مدیریت و خدمت بنده اقداماتی انجام شد، خاطرنشان کرد: اولین مدرسه علمیه در استان به نام حمدرسه امامیه در دوران قبل از انقلاب تأسیس شد و بعد از انقلاب نیز ۵ مدرسه دیگر در بروجن، لردگان، فارسان و فرخشهر راه اندازی شد.

وی تصریح کرد: اکنون ۱۳ مجموعه آموزشی در استان وجود دارد و ۳ مجموعه دیگر نیز در حال راه اندازی می باشد. همچنین مرکز تخصصی با حمایت های ویژه نماینده ولی فقیه در استان با چند رشته تخصصی در آینده ای نزدیک راه اندازی می شود.

مدیر سابق حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مرکز مشاوره اسلامی «سماح» با حضور ۵ مشاور آقا و ۸ مشاور خواهر راه اندازی شده و می توان از این ظرفیت استفاده مطلوب داشت.

احمدی با بیان اینکه ارتقای تحصیلی و اخلاقی طلاب از دغدغه های مهم است، گفت: کارگاه های مختلف در زمینه پژوهش، آموزش، تهذیب، اخلاق و ... در این مدت برگزار شد.

وی افزود: دوره تربیت مربی زبان عربی امسال با همکاری یکی از اساتید مجرب قم در حال برگزاری است و استقبال خوبی داشته است. همچنین آموزش زبان انگلیسی در دستور کار است.

مدیر سابق حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری بیان کرد: زمانی که بنده مسئولیت حوزه را بر عهده گرفتم، پژوهش وجود نداشت، اما با پیگیری های انجام شده، این اتفاق افتاد.

حجت الاسلام احمدی با اشاره به ساماندهی تلبس طلاب در استان، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۳۵ مبلّغ در استان و ۷۴ نفر روحانی طرح هجرت، ۴۳ نفر در مدارس امین و ۱۸ نفر بیّنات وجود دارد.

وی تصریح کرد: اخلاص و تلاش و پیگیری های حجت الاسلام والمسلمین نکونام در این چند سال، ثروتی برای ما محسوب می شد که مایه پیشبرد و پیشرفت حوزه علمیه در استان شد. 

مدیر سابق حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مشکلات ما در این ۸ سال اخیر بسیار جدی بود، ادامه داد: از نماینده ولی فقیه در استان، اساتید گرامی، روحانیون و طلاب عزیز تشکر و به خاطر کوتاهی ها عذرخواهی می کنم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha