جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
قرآن

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: ۲۷ داور قرآنی در سومین مرحله ارزیابی و ساماندهی داوران قرآنی در استان اصفهان در دو بخش صحت حفظ و وقف و ابتداء با یکدیگر رقابت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان،‌ حمید بخشی با اشاره به برگزاری سومین مرحله ارزیابی داوران قرآن کریم استان اصفهان اظهار داشت: مرحله اول این ارزیابی در ۲۴ اسفند ماه و مرحله دوم در ۱۹ فروردین برگزار شده است.

وی با بیان اینکه در این مرحله برگزیدگان دو مرحله قبل طرح ارزیابی و ساماندهی داوران قرآنی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند، تصریح کرد: برای این امر ۲۷ نفر از استان اصفهان در این مسابقات شرکت می‌کنند.

رئیس اداره امور قرآنی با بیان اینکه ۲۱ نفر از این افراد شامل ۱۵ خانم و ۶ نفر آقا در مرکز استان در این مسابقات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اداره کل اوقاف و امور خیریه حضور می‌یابند، افزود: این افراد در رشته‌های صحت حفظ و وقف و ابتداء با ارتباط ویدئوکنفرانسی در این آزمون شرکت می‌کنند.
وی افزود: همچنین ۶ نفر از داوران شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل به میزبانی اداره اوقاف آران در مسابقات شرکت کردند.

بخشی با بیان اینکه در حال حاضر مرحله ارزیابی داوران قرآنی در بخش تجوید آقایان نیز در اصفهان در حال برگزاری است، اضافه کرد: آقایان محمدرضا ستوده نیا و احمد حاجی شریف داوری این بخش را که از ۴ تا ۶ خرداد برگزار می‌شود، بر عهده دارند.

وی افزود: هفته آینده نیز مرحله سوم ارزیابی داوران دیگر رشته‌های قرآنی با دعوت از شرکت کنندگان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha