دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام ابوالحسن فاطمی
حجت‌الاسلام ابوالحسن فاطمی

امام جمعه موقت شهرکرد در آیین تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری گفت: از مسئولان حوزوی کشور انتظار داریم از حوزه استان سرکشی کرده و در حل مشکلات حمایت و همکاری لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین فاطمی، امروز در آیین تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مسئولیت در حوزه، مسئولیت سنگینی است و فردی که مدیریت حوزه علمیه استان را بر عهده می‌گیرد، اگر تاکنون پدر فرزندان خود بوده، اکنون پدر هزار و ۸۰۰ طلبه خواهد بود.

امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به مدیریت چند ساله حجت الاسلام والمسلمین احمدی در حوزه علمیه استان، بیان کرد: از ویژگی‌های مهم این برادر بزرگوار می توان به اخلاق حسنه و مشی متواضعانه و تعامل نیکو اشاره کرد که می‌توانست افراد زیادی را گرد خود جمع کند.

وی خاطرنشان کرد: حجت الاسلام احمدی بعد از انقلاب اسلامی به مدت ۱۴ سال به خوبی در شهر فرخشهر که مردمانی با روحیات و سلایق متفاوت داشت، خدمت کرد. 

فاطمی اظهار کرد: از مسئولان حوزوی کشور انتظار داریم از حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری سرکشی کرده و در حل مشکلات حمایت و همکاری لازم را داشته باشند. 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha