سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
تقدیر از استاد

حوزه/ مسئول اداره آموزش خواهران معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان بیان کرد: پیرو رایزنی با مدیران مدارس و بررسی سوابق علمی و پژوهشی اساتید پیشکسوت، از زحمات و تلاش‌های آنان تقدیر می‌شود.

راضیه هاشمی در گفتگو با خبرگزاری حوزه در مشهد با اعلام این خبر گفت: توجه به فرصت‌ها و استفاده بهینه از آن‌ها که ثمره‌اش تربیت طلاب شایسته می‌باشد در منش اساتید همواره مشاهده می شود.

مسئول اداره آموزش خواهران معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان با اشاره به اینکه در طول تاریخ نورانی و پرافتخار حوزه‌ها، چهره‌های تابناک روحانیت که در علم و زهد و بندگی سرآمد بودند، همگی خود را مرهون اساتید فداکارشان دانسته اند و لذا وقتی زندگی‌نامه عالم بزرگی ‌را مطالعه می‌کنیم ابتدا در پی نام استاد هستیم، افزود: تاکید بر تربیت اخلاقی طلبه و شاگرد در کنار آموزش مباحث علمی در حوزه علمیه شایسته اهمیت است و به همین علت استاد بر اساس آموزه‌های دینی، طبیبی است که به دنبال هدایتگری بوده و برای آن منتظر نمی‌ماند و با تمام وجود به امر تعلیم، تربیت، هدایت، مشاوره، راهنمایی، حمایت و درمانگری می‌پردازد.

وی ابراز کرد: معاونت آموزش این حوزه نیز بر خود لازم می‌داند از تلاش‌های مجاهدانه اساتید که عمر خویش را در حوزه وقف نموده و سال‌های متمادی به امر تعلیم و تربیت پرداختند، در حد توان قدردانی کند.

هاشمی ادامه داد: در این راستا اداره آموزش خواهران معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان در شروع سال جدید، پیرو رایزنی با مدیران مدارس و بررسی سوابق علمی و پژوهشی اساتید پیشکسوت با حضور در منازل آنان و دیدار صمیمی، تلاش دارد تا ضمن شنیدن نظرات و پیشنهادهای این بزرگواران، تجربیات شان را در برنامه‌های پیش روی این اداره مدنظر قرار دهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این برنامه که تا کنون با دیدار ۳ استاد پیشکسوت اقدام شده، تا پایان تابستان ۱۴۰۰ با حضور در منازل ۱۳ استاد دیگر در سطح سه استان خراسان ادامه خواهد یافت.

انتها یپیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha