جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر کل اوقاف قزوین

 حوزه / مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان قزوین گفت: اگر انتخابات  تضعیف شود کسی به اندازه استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از این موضوع ابراز خوشحالی نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی، امروز در جمع کارکنان آستان مقدس امامزاده حسین (ع) به مسئله مهم برگزاری انتخابات در کشور پرداخت و بیان کرد: دشمنان در همه حال به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی هستند، ولی آگاهی و بصیرت مردم این مسیر را برایشان ناهموار کرده و به‌هیچ‌وجه اجازه پیروزی به آنان را نمی‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان در طول چهار دهه گذشته با هشت سال دفاع مقدس،  تحریم های ظالمانه فشارها را بر ملت ایران اسلامی بیش از پیش کرده‌اند، ولی با رهبری داهیانه  مقام معظم رهبری  و پشتیبانی مردم روز به روز بر اقتدار، عزت این کشور بیش از پیش افزوده می شود.

مدیر کل اوقاف وامورخیریه استان قزوین تصریح کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون مردم برای حفاظت از آرمان ها  و ارزش های انقلاب اسلامی در صحنه بوده اند و در ۲۸ خرداد نیز با حضور گسترده خود  در پای صندوق های اخذ رای حماسه بزرگ و فراموش نشدنی رقم خواهند زد.

مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان قزوین گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات مهم و ضروری است و باید برای حضور پرشوردر انتخابات ۲۸  خرداد خود را آماده نماییم، چرا که  جمهوری اسلامی با حضور مردم در پای صندوق‌های رأی معنی پیدا می کند.

وی ادامه داد: اگر انتخابات  تضعیف شود کسی جز دشمن و استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از این موضوع ابراز خوشحالی نخواهد کرد، پس دشمنان در تلاش هستند حماسه حضور مردم در ۲۸ خرداد را کمرنگ جلوه دهند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha