پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نامزدهای انتخابات 1400

حوزه/ با انجام مراسم قرعه کشی برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها در صداوسیما، سهم هر کاندیدا دو مستند ۳۰ دقیقه‌ای اعلام شد که از شبکه اول سیما پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، با انجام مراسم قرعه کشی برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها در صداوسیما، سهم هر کاندیدا دو مستند ۳۰ دقیقه‌ای اعلام شد که تمامی آن‌ها از شبکه اول سیما پخش می‌شود.

بر این اساس، پخش نخستین فیلم تبلیغاتی به سید امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی تعلق دارد و این مستند دوشنبه، دهم خرداد، ساعت ۲۰ روی آنتن می‌رود.

مستندهای آقایان عبدالناصر همتی (کاندیدای شماره ۱۲) و محسن رضایی با شماره ۱۳ هم در همین ساعت و در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۱۱ و ۱۲ خرداد  از شبکه اول پخش خواهد شد.

در ادامه، نخستین فیلم های تبلیغاتی دیگر نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، به ترتیب متعلق به سعید جلیلی، ابراهیم رئیسی، محسن مهرعلیزاده و علیرضا زاکانی است که از پنجشنبه (۱۳ خرداد) تا یکشنبه (۱۶ خرداد) یک روز قبل از آغاز مناظره‌ها، روی آنتن می‌رود.

ضمن اینکه در سه روز برگزاری مناظره‌ها، شبکه اول مستندی را پخش نخواهد کرد.

پخش مستندهای نامزدها تا آخرین روز تبلیغات رادیو و تلویزیونی یعنی چهارشنبه ۲۶ خرداد  ادامه خواهد داشت.

شبکه اول سیما همچنین مسئولیت پخش برنامه با دوربین را هم عهده دار شده است که به عنوان نخستین ساختار تلویزیونی از جمعه ـ هفتم خرداد ـ ساعت ۱۹ و ۱۵ دقیقه آغاز می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha