یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
شعبانی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در همدان با حضور در شرکت دانش بنیانی که در عرصه تولید خمیر دندان گیاهی فعالیت می‌کند، ضمن بازدید از نحوه فعالیت و ساخت این محصول، بر لزوم حمایت از تولید کنندگان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، پیش از ظهر امروز با حضور در شرکت دانش بنیانی که در عرصه تولید خمیر دندان گیاهی فعالیت می‌کند، ضمن بازدید از نحوه فعالیت و ساخت این محصول بر لزوم حمایت از تولید کنندگان تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان در این بازدید با تقدیر از تلاش جوانان همدانی برای تولید این خمیر دندان منحصر به فرد، اظهار کرد: دستیابی جوانان همدانی به این محصول، افتخاری برای همدان است و لازم است که همه مسئولان استانی از این شرکت در عرصه‌های مختلف حمایت کنند.

وی با اشاره به ارائه پیشنهادهایی از کشورهای غربی به این تولید کننده برای تولید این محصول در کشورهای دیگر، یادآور شد: اینکه مسئول این شرکت دانش بنیان این پیشنهاد را قبول نکرده‌اند، موضوعی بسیار مهم و قابل تقدیر است، چرا که با وجود همه موانعی که بر سر راه تولید کنندگان وجود دارد بازهم این تولید کننده آن قدر نسبت به کشور خود عرق دارد که تصمیم به ماندن و فعالیت در این آب و خاک گرفته است.

امام جمعه همدان افزود: تقدیر از این مجموعه را وظیفه خود دانستم و امروز در این جا حاضر شدم، اما صرف انجام تقدیر کافی نیست و لازم است تا مسئولان استانی به معنای واقعی کلمه از این تولید کننده حمایت کنند.

وی از بررسی مشکلات احتمالی این شرکت و اقدام جدی برای رفع آن خبر داد و گفت: صرف دادن وعده برای رفع مشکلات کافی نیست و مسئولان باید در سال حمایت و رفع مانع‌ها، حمایت از تولید را به صورت جدی پیگیری کنند.

امام جمعه همدان پیگیر رفع مشکلات تولید کننده‌ای که دست رد به سینه کشورهای خارجی زد

گفتنی است، این شرکت دانش بنیان با بهره گیری از جوانان توانسته است از گیاهان دارویی مانند آویشن، عسل و بره موم و دیگر ترکیبات کاملا گیاهی، خمیردندانی گیاهی تولید کند که نمونه داخلی و خارجی ندارد.

آلمان، کشورهای حاشیه خلیج فارس و برخی کشورهای اروپایی از جمله مشتریان این محصول هستند.

مدیر این شرکت با بیان اینکه توانایی تولید روزانه ۵ هزار تیوب خمیر دندان وجود دارد، گفت: اگر مسئولان از طرح، حمایت مالی کنند میزان تولید دستکم به دو برابر افزایش پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علي اصغر كريمي IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    0 0
    ائمه جمعه و جماعات كل كشور از اين آقا درس بگيرند . اين امر به معروف است. نهي از منكر هم اينجا معني پيدا مي كند. سال توليد است . بايد همه مومنين و متدينين - روحانيت معظم - علما ..... فضلا ............. اين روش پسنديده را براي حمايت از توليد در پيش گيرند . از اينكه مورد اتهام دشمن و منافق قرار گيرند نبايد هراس به خود راه داد. خدا با مومنين است ان شاءالله