جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شورای نگهبان

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه استان زنجان در بیانیه ای حمایت خود را از شورای نگهبان اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از زنجان، مدیریت حوزه علمیه استان زنجان در بیانیه ای حمایت خود را از شورای نگهبان اعلام کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ أَطِیعُوا اللَّهَ وَ رَسُولَهُ وَ لا تَنازَعُوا فَتَفْشَلُوا وَ تَذْهَبَ رِیحُکُمْ وَ اصْبِرُوا إِنَّ اللَّهَ مَعَ الصَّابِرِینَ (۴۶)

و (فرمان خدا و پیامبرش را اطاعت نمایید. و نزاع نکنید، تا سست نشوید، و قدرت (و شوکت شما از میان نرود! و صبر و استقامت کنید که خداوند با استقامت کنندگان است!؟

به دنبال اقدام قانونی، انقلابی و شجاعانه شورای محترم نگهبان قانون اساسی در اعلام عدم احراز صلاحیت برخی چهره های ثبت نام کننده برای نامزدی ریاست جمهوری دوره سیزدهم، برخی هجمه ها و تخریب ها علیه این نهاد قانونی بسیار مهم اتفاق افتاد که هر چند مسبوق به سابقه است؛ اما جای تاسف و از برخی چهره ها و شخصیت های منسوب به حوزه های علمیه و بیت امام راحل رحمت الله علیه جای تعجب و تاسف بیشتری دارد.

ما با تأسی به آیات قرآن و تاکیدات اولیای الهی علیهم السلام و نیز فرامین امامین انقلاب آنان را به توجه به جایگاه ولایت پذیری و قانون مداری در حفظ اتحاد و مصالح امت و اقتدار و امنیت ملی دعوت می کنیم و ضمن شکر به درگاه الهی به خاطر رهبری الهی نظام اسلامی و وجود نهادی همانند شورای نگهبان، از اعضای محترم شورای نگهبان صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و از اقدام قانونی و انقلابی آنان قاطعانه حمایت می کنیم و همه را به سخنان صریح معمار کبیر انقلاب که تحریک کنندگان مردم علیه شورای محترم نگهبان را مفسد فی الارض خواندند، توجه میدهیم.

همه دلسوزان توجه کنند که کشور اسلامی دیگر ادامه حاکمیت لیبرال های بی کفایت و غربگرا را تحمل نخواهد کرد.

مدیریت حوزه علمیه

استان زنجان

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha