دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام سید ابوالحسن فاطمی
حجت‌الاسلام سید ابوالحسن فاطمی

حوزه/ امام جمعه موقت شهرکرد گفت: بی‌تفاوتی مردم نسبت به مسائل کشور یعنی آغاز دخالت بیگانگان در مسایل داخلی کشورمان که این آغاز چپاول می‌باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن فاطمی در خطبه‌های نمازجمعه اظهار داشت: ایمان، باعث گذشت انسان‌ها از جان خود می‌شود، ایمان به خدای متعال، ملت را بیدار و طاغوت را سرنگون کرد و اگر زندگی افراد با ایمان با افراد بدون ایمان مقایسه شود، تفاوت‌های آن کاملا مشهود است.

امام جمعه موقت شهرکرد با بیان اینکه انسان باید بتواند در اوج سختی و مشکلات به پروردگار تکیه کند، گفت: بزرگترین گناه کبیره بعد از شرک به خدا، ناامیدی از رحمت خدا بوده و ما امروز در جامعه با افرادی مواجه هستیم که یاس و ناامیدی را ترویج می‌دهند.

وی با بیان اینکه انسان باید در قضاوت‌هایش انصاف را رعایت کند، افزود: امروز باید ببینیم به برکت حضور ولایت فقیه کشور مستحکم راهش را در پیش گرفته و بدون توقف پیش می‌رود.

امام جمعه موقت شهرکرد در ادامه بیان کرد: مثلا غیبت برخی از مسئولان عالی‌رتبه در محل کار یا انحرافات در بعضی از مسئولان کلان، خللی در مسیر انقلاب ایجاد نکرده و کشتی انقلاب به برکت وجود ولایت فقیه به مسیرش ادامه داد.

حجت الاسلام والمسلمین  فاطمی با اشاره به برخی تحلیل‌ها در مورد اینکه عمر انقلاب به عمر امام خمینی(ره) گره خورده، خاطرنشان کرد: برخی‌ افراد اوایل انقلاب ابراز نگرانی کرده که انقلاب بعد از امام راحل تمام خواهد شد، ولی به لطف خدا و عنایات اهل بیت علیهم السلام امروز بعد از ٤٢ سال حتی قدرتمندتر از روزهای اول هستیم.

وی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی قدرتمندتر از گذشته شده تصریح کرد: بی‌تفاوتی به آینده کشور و مسئله مهم  انتخابات موضوعی خطرناک بوده که نباید از کنار آن ساده گذشت.

امام جمعه موقت شهرکرد ادامه داد: بی‌تفاوتی مردم نسبت به مسائل کشور یعنی آغاز دخالت بیگانگان در مسایل داخلی کشورمان که این آغاز چپاول می‌باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین فاطمی اظهار داشت: ناامید شدن مردم از انتخابات و رای ندادن، باعث میشود دشمنان خارجی مانند انگلیس و آمریکا احساس کنند اکنون شرایط برای دخالت‌شان در امور کشور و استعمار ایران فراهم شده است.

وی در پایان اضافه کرد: از آحاد مردم تقاضامندم بدون توجه به نداهای مأیوسانه‌ که گاهی شنیده می‌شود، با امید و آگاهی، فرد شایسته را برای مدیریت کلان کشور انتخاب کرده و به فرمان رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام تقلید در خصوص حضور در انتخابات لبیک گویند.


انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha