سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
یزدی نژاد

حوزه/ مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه امام علی بن ابیطالب(ع)، بهره گیری از ابزار هنر و رسانه را لازمه زمینه سازی برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد عنوان کرد.

سید محمدحسن یزدی نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به اهمیت و ضرورت مشارکت حداکثری مردم در این دوره از انتخابات اظهار داشت: به تعبیر رهبر معظم و فرزانه انقلاب، گرچه انتخابات در یک روز برگزار می شود اما تأثیراتش تا سال ها بر زندگی مردم باقی خواهد ماند، ضمن آن که به جهت ارتقای عزت و اقتدار ملی، حضور گسترده و حداکثری مردم در انتخابات یک ضرورت است.

وی همچنین با اشاره به اهمیت توجه به اقناع مخاطب در زمانه کنونی با بهره گیری از ابزار هنر و رسانه افزود: هم هنرمندان و هم اهالی رسانه که متعهدانه در خدمت اهداف کشور و انقلاب و نظام هستند در راستای ترغیب مردم و نسل جوان برای حضور در پای صندوق های رأی، رسالت و وظیفه مهمی برعهده دارند.

وی گفت: باید از ظرفیت نخبگان فرهنگی و هنری کشور در مسیر شکل گیری زمینه حضور گسترده و حداکثری مردم در انتخابات ۲۸ خرداد استفاده کنیم و بی شک کوتاهی و غفلت در این باره خصوصاً از نیروهای مؤمن و معتقد به انقلاب اسلامی پذیرفته نیست.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قم همچنین با بیان این که اخلاق و تقوا باید در فعالیت های انتخاباتی به خوبی رعایت شود، خاطرنشان کرد: بارها در سال های اخیر بر این موضوع تأکید شده که ما نیازمند تقویت سواد رسانه ای در جامعه هستیم و به اعتقاد بنده در مقطع حساس کنونی به طور خاص نیازمند تقویت سواد انتخاباتی هستیم و این که مردم و نسل جوان به شکلی آگاهانه و متعهدانه در انتخابات شرکت نمایند.

وی در خاتمه افزود: هنرمندان، فرهیختگان و اهالی رسانه باید این نکته را به مردم و جوانان و متذکر شوند که حضور در انتخابات علاوه بر تکلیف دینی و ملی از سوی دیگر یک تکلیف اجتماعی به شمار می رود و هر کسی که علاقه به این مملکت دارد باید در صحنه انتخابات حاضر باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha