چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین

 حوزه / مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین گفت: مردم ولایت‌مدار و انقلابی ایران اسلامی با رفتن به پای صندوق‌های رأی بار دیگر سیلی محکمی به دشمنان زده و آنان را مایوس و ناامید خواهند کرد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین رضا کاظم لو، صبح امروز در جمع اساتید و طلاب مدارس علمیه خواهران استان قزوین با موضوع انتخابات، گفت: نخستین حضور مردم در تعیین سرنوشت خود با پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ و آری گفتن ۹۸ درصدی آنان در سال ۵۸ به «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» در کشور رقم خورد و این آغازی شد بر برگزاری بیش از ۴۰ انتخابات در ایران اسلامی.

خاطرنشان کرد: تاکیدهای حضرت امام خمینی (ره)  و مقام معظم رهبری از آغاز حکومت جمهوری اسلامی در ایران در بحث انتخابات، و از طرفی ولایتمداری مردم باعث شده است که انتخابات هر دوره نسبت به دوره پیش از آن شور و شوق بیشتری از سوی مردم داشته باشد.

 استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: همراهی و همبستگی ناگسستنی ملت از نظام موجب خشم و ناامیدی هرچه بیشتر دشمنان در رسیدن به اهداف شومشان علیه این نظام الهی شده است.

وی ادامه داد:  ملت ایران با حضور همیشه در همه عرصه های انقلاب اسلامی به دشمنان ثابت کرده‌اند که نظام و ملت از هم ناگسستنی هستند و حراست از آرمان‌های امام و شهدا در ریشه وجودآنها تنیده و جدایی ناپذیر است.

مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین اظهار کرد: مشارکت بالای مردم در انتخابات ۲۸ خرداد قدرت ایران اسلامی را به رخ دشمنان می‌کشد، پس واجب است همه و همه در پای صندوق‌های رأی پرشور و دشمن‌شکن حضور یابیم.

حجت الاسلام کاظم لو بیان کرد: مردم ولایت‌مدار و انقلابی ایران اسلامی با رفتن به پای صندوق‌های رأی بار دیگر سیلی محکمی به دشمنان زده و آنان را مایوس و ناامید خواهند کرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین عنوان کرد: آرای افراد در سرنوشت خود آنها تاثیرگذار است و از این رو باید با حضور پرشور و گسترده در انتخابات، آینده خود را به خوبی رقم بزنند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین گفت: دشمنان همواره به دنبال تضعیف انقلاب اسلامی هستند، زیرا می‌دانند انقلاب برای ملت ایران عزت و اقتدار به ارمغان آورده و فرهنگ عاشورا اجازه سلطه مستکبران بر مسلمانان را نمی‌دهد.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha