پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام رضوانی

 حوزه / امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: لازم است نامزدهای انتخاباتی صرف نظر از تخریب رقبا و مسئولین گذشته، برنامه های مدوّن خود را به مردم ارائه نمایند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی صبح امروز در همایش نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر بوئین زهرا که در سالن اجتماعات مدرسه علمیه امام جعفر صادق (ع) این شهر برگزار شد گفت: اهمیت حضور پرشور در انتخابات و تاثیر آن در حفظ  اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی بر هیچکس پوشیده نیست.

 وی ادامه داد: ملت ایران باید باید با انتخاب هوشمندانه خود شرایط کشور را از وضع موجود به وضعیت مطلوب تغییر دهند

امام جمعه بویین زهرا خاطرنشان کرد: لازم است نامزدهای انتخاباتی صرف نظر از تخریب رقبا و مسئولین گذشته، برنامه های مدون خود را به مردم  ارائه نمایند.

حجت الاسلام رضوانی به تضعیف نهاد شورای نگهبان از سوی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره و بیان کرد: وظایف خطیر این نهاد مقدس در قانون اساسی آنقدر مهم و دارای اهمیت است که به فرموده مقام معظم رهبری نظر این شورا در تمامی امور فصل الخطاب است.

وی ادامه داد: وظیفه همه ما تقویت جایگاه نهادهای قانون اساسی است و شورای نگهبان نیز یکی از مهمترین آن ها است.

امام جمعه بوئین زهرا اظهار کرد: همه ما وظیفه داریم از آنچه در قانون اساسی آمده و مورد سفارش امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری بوده است حمایت نماییم.

وی عنوان کرد:  شورای نگهبان هم توانسته با سرلوحه قرار دادن رهنمودها، بیانات، اندیشه ها و توصیه های امام خمینی (ره)  و مقام معظم رهبری و بهره گرفتن از وصیت نامه سیاسی ،الهی معمار کبیر انقلاب اسلامی  با بصیرت و آگاهی و دشمن شناسی با قوت و قدرت در انجام وظایف گام بردارد.

در پایان این نشست، هرکدام از کاندیدا های شورای اسلامی شهر ستان بویین زهرا  به صورت جداگانه  به ارائه برنامه ها و  نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha