چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت الاسلام شیخ کبیر اسماعیلی

حجت الاسلام اسماعیلی گفت: برخی مسئولین و مدیران با شعار و فیلم‌بازی کار می‌کنند و پشت پرده آن چیزی نیست و کسانی که از عقلانیت و بصیرت و معرفت دورند، آن فیلم را می‌بینند و متوجه قضایای پشت پرده نمی‌شوند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شهرکرد، حجت الاسلام کبیر اسماعیلی در نشست مدرسه علمیه ولایت شهرکرد، اظهار داشت: ماه شوال برای شیعیان ماه سختی است. ماه تخریب قبور ائمه بقیع(ع)، شهادت حضرت حمزه(ع) و رحلت شهادتگونه حضرت عبدالعظیم حسنی و شهادت امام صادق علیهم السلام  است.

وی افزود: تاریخ و قصص قرآن برای دکور نیست، بلکه باید از آن‌ها درس و عبرت گرفت. این قصه‌ها و روایات برای فهم و روشنگری است.

کارشناس رسانه بیان کرد: برخی مسئولین و مدیران، فیلم‌باز هستند و با فیلم و شعار سعی در جلب توجه دارند. نباید فریب این افراد را بخوریم. 

حجت الاسلام اسماعیلی با تأکید بر اینکه فریب عناوین و مقام را نخوریم و با عقل و فهم پیش برویم، خاطرنشان کرد: برخی مسئولین و مدیران با شعار و فیلم‌بازی کار می‌کنند و پشت پرده آن چیزی نیست و کسانی که از عقلانیت و بصیرت و معرفت دورند، آن فیلم را می‌بینند و متوجه قضایای پشت پرده نمی‌شوند.

وی با بیان اینکه پول و مقام همچون پوست موز لغزنده است و انسان را از مسیر درست منحرف می‌کند، تصریح کرد: افرادی هستند که تا بوی پول و مقام به مشام‌شان می‌رسد، دین و ایمان را فراموش می‌کنند. عده‌ای نیز شبانه روز در حال نماز و روزه و ذکر هستند اما ولایت را قبول ندارد. نماز بدون ولایت، پوچ است و ارزشی ندارد.

کارشناس رسانه ادامه داد: این چنین افرادی در بین روحانیون نیز وجود دارد. حتی اگر یک نفر از روحانیون چنین باشد، فاجعه است چون به اسم تمام روحانیون تمام می‌شود. 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha