یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
عاطفه سعیدی نژاد، مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی

حوزه/ معاون امور فرهنگی و تبلیغی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی گفت: اولویت اصلی سازمان، پررنگ کردن فعالیت بانوان و راه‌اندازی نهضت پیشرفت زنان در سطح کشور است و در این راستا ضمن تجلیل از فعالیت‌های ارزنده اداره کل تبلیغات اسلامی استان خوزستان، پیشنهاد می‌شود ستاد نهضت پیشرفت زنان در سطح استان راه‌اندازی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، عاطفه سعیدی نژاد، معاون فرهنگی و تبلیغی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی، در دیدار با مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، اظهارداشت: طرح «حرف آورد» گام ساده‌سازی شده تبلیغ مردمی است و هر بانوی دغدغه‌مند انقلابی می‌توان یک کنشگر واقعی در عرصه تبلیغ باشد.

وی یادآور شد: همان‌طوری که در دفاع مقدس به مردم اعتماد شده و در قالب بسیج حماسه آفریدند، در بحث تبلیغ هم باید به مردم اعتماد کرد.

 سعیدی نژاد، با اشاره به طرح «حرف آورد» تصریح کرد: این طرح اقدامی هم‌افزا و مشترک میان شبکه‌های مختلف مردمی است و ما می‌توانیم این اقدام را توسعه و گسترش دهیم و مردم را به وظایف خود آشنا کنیم که تبلیغ مردمی را اقامه کنند.

 وی افزود: امروز ظرفیت‌های مختلف فرهنگی وظیفه‌شان اقامه تواصی است و «حرف آورد» وسیله اقامه تواصی است.

سعیدی نژاد در ادامه بیان داشت: کنشگری بانوان را به‌عنوان ظهور شبکه‌ای در بخش بانوان ایجاد کنیم و اگر این شبکه و گفتمان در تبلیغ مردمی ورود پیدا کند مؤثر واقع می‌شود.

 وی ضمن تجلیل از فعالیت‌های ارزنده اداره کل تبلیغات اسلامی استان خوزستان و جدی گرفتن فعالیت‌های بانوان، پیشنهاد ایجاد ستاد نهضت پیشرفت زنان در سطح استان را ارائه شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha