جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
رضا صالحی ، مدیرکل روابط عمومی استانداری قم

حوزه/ رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان قم گفت:به منظور ساماندهی و بهینه سازی بهتر فضای شهری ۱۰۵۰ سازه تبلیغاتی به منظور تبلیغات ستادهای انتخاباتی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای های شهر و روستا ایجاده کرده ایم.

رضا صالحی مدیرکل روابط عمومی استانداری و رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان قم امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به اهمیت برنامه ریزی برای فضاسازی و تبلیغات محیطی انتخابات ۲۸ خرداد، گفت: این کار در قم با استفاده از ۱۰۵۰ سازه تبلیغاتی و در قالب پرتابل، آویز، استرابرد، برند برد، لمپوست، عرشه پل و ... در حال اکران است.

وی در تشریح فعالیت ها و برنامه های اجرایی این کمیته اظهار کرد: با نزدیک تر شدن به ۲۸ خرداد، فضای شهر قم نیز حال و هوای انتخاباتی به خود گرفته و شاهد اقدامات و تلاش های بسیار خوبی از جانب شهرداری و دیگر سازمان ها و نهادها برای ترغیب و دعوت مردم به حضور پرشور در انتخابات هستیم.

صالحی با اشاره به اهمیت طرح های در نظر گرفته شده برای فضاسازی و شورآفرینی انتخابات قم تصریح کرد: این طرح های خلاقانه با استفاده از ظرفیت طراحان برجسته و خبره و بر مبنای فرمایشات و رهنمودهای حضرت امام و مقام معظم رهبری و با کلید واژه# ایران مقتدر طراحی شده اند.

وی با تقدیر از همکاری و مشارکت فعال شهرداری و دیگر ادارات استان در اکران طرح های تبلیغات محیطی انتخابات خاطرنشان کرد: با استفاده از ۱۰۵۰ سازه تبلیغاتی و در قالب پرتابل، آویز، استرابرد، برند برد، لمپوست، عرشه پل و ... تلاش شده تا ضمن ایجاد فضای شور و نشاط انتخاباتی، زمینه ترغیب هم استانی های عزیز برای حضور گسترده و پرشور در انتخابات فراهم شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری قم همچنین با مطلوب توصیف کردن برنامه ریزی ها و تلاش های صداو سیمای مرکز قم برای شورآفرینی در این دوره از انتخابات گفت: محتواها و برنامه های رادیویی و تلویزیونی بسیار خوبی توسط شبکه استانی نور تولید و در حال پخش می باشد.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha