پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مجتبی سلطانیان مدیر سابق اداره آموزش و پرورش هرسین

حوزه/ مدیر سابق اداره آموزش و پرورش هرسین گفت: اوقات فراغت دانش آموزان با توجه به هجمه دشمنان قسم خورده اسلام وانقلاب جهت انحراف نسل جوان، باید بر اساس رشد فضائل اخلاقی برنامه ریزی شود.

مجتبی سلطانیان، مدیر سابق اداره آموزش و پرورش، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به پایان سال تحصیلی، اهمیت مسئولین به بهینه سازی اوقات فراغت را مهم دانست و گفت: در فرهنگ اسلام تأکید زیادی بر زمان و اوقات فراغت شده که بهره برداری از آن تأثیر فراوانی بر رشد فضائل اخلاقی در جامعه دارد.

وی افزود: مدارس در واقع همان بوستان های علم و معرفت بوده که با تعلیم و تربیت اصیل دینی و بدور از اجرای نسخه های غربی، می شود عالمان و دانشمندان را در آنها تربیت و تحویل جامعه داد.

سلطانیان اظهار داشت: روانشناسان و علمای تعلیم و تربیت اوقات فراغت را به عنوان یک فرصت طلایی می دانند که خیلی از اتفاقات و اختراعات بشر در این فرصت زمانی ایجاد می شود.

مدیر سابق اداره آموزش و پرورش هرسین خاطر نشان کرد: تربیت در مغرب زمین چون از آموزه های وحیانی و فطرت پاک انسانی فاصله دارد، ماحصل تعلیم و تربیت در مکاتب غربی، پرورش سازندگان بمب های اتمی، سلاح های کشتار جمعی، حمله به کشورها و نسل کشی مردم مظلوم در خاور میانه را بدنبال داشته و موجب سقوط و گمراهی انسان می گردد.

وی در پایان گفت: دلسوزان فرهنگی در صورت عمل به وظایف خود و نشر فرهنگ و معارف دینی و بصیرت انقلابی خصوصا در ایام انتخابات، با انتخاب اصلح می توانند چشم انداز مثبتی از آینده را از همین الآن پیش روی مردم دیده و زمینه ساز جامعه مهدوی باشند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha