جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ماندگار

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به طرح پایش قرآنی در حوزه علمیه استان گفت: در این طرح سطح علمی قرآنی طلاب سنجیده و برنامه ریزی برای ارتقای سطح علمی آنها صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام امید ماندگار، معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر، پیش از ظهر امروز در نشست با معاونان تهذیب مدارس علمیه استان بوشهر با تاکید بر برنامه ریزی جهت تقویت طلاب در حوزه قرآنی گفت: طی چند سال اخیر برنامه ریزی های خوبی در راستای تقویت طلاب در عرصه قرآنی شده و لازم است این برنامه‌ریزی‌ها ادامه یابد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تعدادی از مدارس علمیه استان مدرسه قرآنی هستند گفت: این طرح توانست تاثیر بسزایی در رشد طلاب در حوزه قرآن داشته باشد و استان بوشهر را از این لحاظ در سطح حوزه های علمیه کشور به یکی از استان های موفق تبدیل کند.

حجت الاسلام ماندگار، همچنین ایجاد مدارس علمیه قرآنی در استان را از دیگر فعالیت های تهذیبی برشمرد و گفت: هم سه مدرسه قرآنی در سطح استان فعالیت قرآنی را انجام می دهند و حدود ۱۰۰ طلبه تحت این مدارس کار حفظ قرآن را فرا می گیرند که تا کنون شش تا هفت جزء قرآن توسط طلاب حفظ شده است، همچنین برخی از طلاب حافظ کل هستند.

وی از طراحی یک سایت آموزش قرآن توسط طلاب مدرسه علمیه خورموج خبر داد و گفت: در این سایت قرآن به سطوح مختلف از جمله روانی خوانی، روخوانی و تجوید به صورت آنلاین آموزش داده می شود که این سایت از زمان راه اندازی به خوبی توانسته فعالیت کند و درسطح کشور نیز شناخته شده است.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به طرح پایش قرآنی در حوزه علمیه استان گفت: در این طرح سطح علمی قرآنی طلاب سنجیده و برنامه ریزی برای ارتقای سطح علمی آنها صورت می گیرد

به گزارش حوزه، گفتنی است در این جلسه معاونان تهذیب به ارائه پیشنهادات خود در راستای تقویت برنامه های تهذیبی پرداختند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha