جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام عباسی قزوین

حوزه / استاد حوزه علمیه قزوین گفت: مردم ایران اسلامی نشان دادند با وحدت و همدلی و توکل به خداوند، هیچ ابرقدرتی توان مقابله با ایران اسلامی را ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی عباسی، استاد حوزه علمیه قزوین، امروز در جمع نمازگزاران مسجد محمد رسول الله(ص) قزوین گفت: ایران اسلامی بیش از چهار دهه است که با شکوه و پایداری، مقتدر و سربلند و آباد با پیشرفت های مختلف علمی در برابر دشمنان ایستاده است.

حجت الاسلام عباسی به حضور پرشور و آگاهانه مردم در عرصه های مختلف دفاع از آرمان های مقدس انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: حضور مردم در صحنه های مختلف همواره مهر ابطال بر نقشه های شوم آمریکا و رژیم صهیونیستی است و ملت شریف و شجاع ایران اسلامی، در انتخابات ۲۸ خرداد سال جاری پیام شفاف و روشنی به دشمنان اسلام خواهند داد.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: پیام روز  ۲۸ خرداد سال جاری ملت ایران برای جهانیان بسیار روشن و واضح  است و آن حمایت مردم از انقلاب ۵۷ و خط امام و رهبری است.

حجت الاسلام عباسی تصریح کرد: این پیام بار دیگر در انتخابات پیش رو، مقاومت و بصیرت افزایی ملت ایران در برابر دشمن را به رخ خواهد کشید و فصل جدیدی برای آینده انقلاب رقم خواهد زد.

استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: نظام اسلامی با برخورداری از چنین پشتوانه مردمی، با سرعت مسیر پیشرفت و قرار گرفتن بر قله‌های عزت و افتخار را می‌تواند طی کند،  مسیری که طی ۴۲  سال گذشته پیموده شد و نتیجه آن پیشرفت‌های گوناگون در حوزه‌های مختلف و تبدیل شدن جمهوری اسلامی به قدرت اول منطقه راهبردی غرب آسیا شد.

استاد حوزه علمیه قزوین گفت: مردم ایران اسلامی نشان دادند که با وحدت، همدلی و توکل به خداوند، هیچ ابرقدرتی توان مقابله با ایران اسلامی را ندارد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha