شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
جلسه تبیینی و تحلیلی انتخابات ویژه مبلغان و نخبگان طلاب و فضلای خوزستان، کرمانشاه، لرستان، کهکیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری

یک استاد حوزه و دانشگاه گفت: شهادت می دهم که در تمام این پیشرفت ها، نیروهای ولایی و انقلابی حضور داشته اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه در جلسه تبیینی و تحلیلی انتخابات ویژه مبلغان و نخبگان طلاب و فضلای خوزستان، کرمانشاه، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری که در مدرسه علمیه مشکات قم برگزار شد، اظهار داشت: امروز وضعیت عملکرد دولتمردان در طول دوران انقلاب در پایین ترین سطح خود قرار دارد؛ اما مردم انقلاب را تنها نگذاشته و حتما پای صندوق های رأی خواهند آمد.

وی ابراز داشت: متأسفانه خلق پول بدون پشتوانه در این دولت بسیار بالا بوده که باعث تورم، کاهش ارزش پول ملی و ... شده و خدای متعال باید به دولت آینده رحم کند که بتواند این مشکلات را حل نماید.

معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان ساخت: ما در اول انقلاب مخصوصا بعد از حزب جمهوری و شهادت شهیدان بهشتی و باهنر، شاهد دو جریان چپ و راست در کشور بودیم که روحانیون مبارز از جریان چپ و روحانیت مبارز از جناح راست دفاع می کردند؛ بعد از مدتی قصه چپ و راست به جریان اصولگرا و اصلاح طلب تبدیل شد؛ مخصوصا بعد از دوم خرداد سال ۱۳۷۶، جریان چپ و راست به اصولگرا و اصلاح طلب تغییر کرد و برخی از افراد جناح چپ به اصولگرایی و برخی از افراد جناح راست هم به اصلاح طلبی نیز ملحق شدند.

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: سوال اینجاست که ما از اول انقلاب تا الان چندین موفقیت بسیار چشمگیر بین المللی داشته ایم و چندین آسیب و انحراف جدی نیز داشته ایم که صریح ترین و شفاف ترین بیان موفقیت ها و ناکامی های چهل سال اول انقلاب را رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب توضیح داده اند.

حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه بیان داشت: از اول انقلاب تاکنون کژ فکری های بسیاری از هر دو طیف اصولگرا و اصلاح طلب در کشور وجود داشته و دارد و بنده هم از اصولگرایی و هم از اصلاح طلبی برائت می جویم و شهادت می دهم که در تمام این پیشرفت ها، نیروهای ولایی و انقلابی حضور داشته اند.

وی اظهار داشت: ما دستاوردهای بسیاری در زمینه های همچون نانوتکنولوژی، واکسن و ... داشته ایم که حاصل زحمات نیروهای انقلابی و جهادی در کشور بوده است و اگر امروز شاهد موفقیت های بسیاری در زمینه واکسن کرونا هستیم، حاصل تلاش های گروه های جهادی و انقلابی است.

حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه بیان داشت: امروزه یکی از بزرگترین جنگ هایی که علیه جمهوری اسلامی انجام می شود، جنگ شناختی است که غیر از جنگ الکترونیک و جنگ های دیگر است؛ در این کشور تیم هایی از محققین و مجاهدین قریب به سه سال است که شبانه روز در این جنگ شناختی می جنگند و شناخته شده نیستند؛ این افراد نه چپ هستند، نه راست؛ این افراد جریان انقلابی ولایی اند که غیر از اصلاح طلب و اصولگرا هستند.

معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: هرجا پیشرفت، رشد، بالندگی و عمل در این کشور بوده است، برای جریان ولایی، انقلابی، جهادی، امیدبخش، نسل جوان با رهبری نسل اول و دوم انقلاب بوده است؛ عمده افرادی که به موفقیت در واکسن رسیده اند، از نسل سوم انقلاب هستند.

این استاد حوزه و دانشگاه ابراز داشت: اگر می خواهیم انقلاب پیشرفت کند، باید جریان انقلابی تقویت شود؛ یکی از سوالات مهم این است که حاج قاسم سلیمانی، چپ بود یا راست؟ اصولگرا بود یا اصلاح طلب؟ حاج قاسم سلیمانی یک شخصیت انقلابی بود که به این جایگاه رسید.

حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه خاطرنشان ساخت: باید جریان ولایی، انقلابی و جهادی را تقویت کرده و رشد دهیم؛ اگر تولیت و مدیریت اجرایی انقلاب به دست جریان موسوم به اصولگرایی سیاسی و اصلاح طلبی سیاسی بیفتد، کشور همچنان عقب خواهد ماند و این طیف ها به دنبال رانت خود هستند؛ باید جریان سالم انقلابی جهادگر به صحنه بیاید که در این صورت مطمئن باشید این کشور به پیش خواهد رفت.

وی تصریح کرد: بانک، منشأ فساد اقتصادی، مشکلات تولید، گرانی زمین، کاهش ارزش پول ملی و ... است و هر کسی که به عنوان رئیس جمهور انتخاب می شود، در ابتدا باید مشکل بانک را در کشور حل کند.

معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی بیان داشت: بانک موجود، اقتصاد کشور را به تباهی کشانده است؛ بانک فعلی اجازه رشد به تولید نخواهد داد و تا این بانک اصلاح نشود، مشکلات برطرف نخواهد شد.

تمام پیشرفت های کشور حاصل زحمات نیروهای ولایی و انقلابی است

این استاد حوزه و دانشگاه اظهار داشت: چرا بانک شفاف نیست؟؛ چرا اعلام نمی کنند چه کسانی وام های کلان گرفته اند؟ چرا هیچ دولتی اعلام نمی کند؟ باید بانک فعلی موجود در کشور اصلاح شود تا بتوان مشکلات را مرتفع نمود.

حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه ابراز داشت: دولت آینده باید حکومت اسلامی را به حکمرانی اسلامی تبدیل کند و تا به حکمرانی تبدیل نشود، نظریات رهبر معظم انقلاب محقق نخواهد شد.

وی خاطرنشان ساخت: ما انسان های مدیر، دانشمند و توانمندی در کشور داریم که بی سروصدا در حال خدمت رسانی هستند و اگر رئیس جمهور آینده از این افراد استفاده کند، یقینا حکمرانی اسلامی شکل گرفته و اداره کشور را با دانش انجام می دهند.

معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: اداره کشور باید دانش انجام شود و با بی سوادی نمی توان به جایی رسید؛ ما دانشمند مدیر انقلابی داریم که عمری سالم زندگی کرده و اگر از این افراد استفاده شود، مشکلات و آسیب ها اصلاح خواهد شد.

این استاد حوزه و دانشگاه بیان داشت: کشور ما دارای ذخیره ای عظیم است که می توان از این ذخیره ها استفاده کرد و نگاهی به بیرون از کشور نداشت؛ به عنوان مثال امروز در حوزه کاغذ، وارد کننده هستیم؛ در حالی که به راحتی از برخی سنگ ها می توان کاغذ با کیفیت تولید کرد و تکنولوژی این مسئله نیز در کشور وجود دارد؛ اما سود برخی اختاپوس ها در واردات کاغذ است و نمی گذارند تولید کاغذ در کشور انجام شود.

این استاد حوزه و دانشگاه در پایان به برخی از سؤالات نیز پاسخ داد.

تمام پیشرفت های کشور حاصل زحمات نیروهای ولایی و انقلابی است

همچنین در این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد، رئیس مجمع نمایندگان طلاب نیز به ایراد سخن پرداخت و گفت: موقعیت شناسی، زمان شناسی و موضوع شناسی از مسائلی است که انسان های ارزشی و انقلابی باید تشخیص دهند؛ انسانی که زمان، موضوع و موقعیت را احراز نکند، در جامعه هضم خواهد شد.

وی ابراز داشت: روحانیت همیشه پیشتاز بوده و با جان و دل پای کار آمده است؛ اگر دیدند حرم اهل بیت(ع) در عراق و سوریه مورد هجمه است، دفاع کردند و امروز هم باید برای احیاء مکتب حاج قاسم سلیمانی در سراسر کشور پای کار بیایند تا شاهد مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ باشیم.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب خاطرنشان ساخت: امروز حساسیت انتخابات ۱۴۰۰ بسیار بالاست؛ چراکه دشمنان به دنبال انتخاب شخص غیراصلح در کشور هستند و باید در مقابل این مسئله ایستاد و تلاش کرد تا فردی اصلح در رأس قوه مجریه قرار بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد تصریح کرد: امروز دشمن به دنبال آسیب رسانی به ولایت فقیه است تا به نظام لطمه و آسیب وارد کند؛ این هدف و برنامه با حضور برنامه های لیبرال در کشور محقق خواهد شد و باید شخصی انقلابی را سرکار بیاوریم.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب اظهار داشت: این مجمع از شش ماه قبل فعالیت های انتخاباتی خود را برای حضور حداکثری مردم و انتخاب اصلح آغاز کرده و نمایندگان طلاب در کارگروه های گوناگون در حال برنامه ریزی برای این مسئله بوده و در حال حاضر نیز فعالیت لازم را دارند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد ابراز داشت: باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات، تمام تلاش خود را انجام دهیم تا رئیس جمهوری اصلح با رأیی بالا سکان امور کشور را به دست بگیرد.

تمام پیشرفت های کشور حاصل زحمات نیروهای ولایی و انقلابی است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha