جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دکتر بهرام سرمست استاندار قم

حوزه/استاندار قم ایمن سازی آزادراه قم- تهران و راه های مواصلاتی را ضروری دانست و گفت: توسعه ی زیرساخت های ریلی و هوایی می تواند به کاهش حجم ترافیک در محورهای استان منجر شده و تصادفات جاده ای را کاهش دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، بهرام سرمست امروز در جلسه کمیسیون راه های کشور طی سخنانی با اشاره به وسعت مسیرهای مواصلاتی استان قم اظهار کرد: قم در شاهراه مواصلاتی ۱۷ استان کشور قرار گرفته است و همین مساله موجب افزایش حجم ترافیک در مسیرهای عبوری استان شده است.

استاندار قم نسبت بالاتر تصادفات در محورهای استان قم را مورد توجه قرار داد و افزود: بایستی در گزارشات آماری به حجم ترافیک استان توجه شود.

وی ایمن سازی آزادراه قم- تهران و راه های مواصلاتی را ضروری دانست و گفت: توسعه ی زیرساخت های ریلی و هوایی می تواند به کاهش حجم ترافیک در محورهای استان منجر شده و تصادفات جاده ای را کاهش دهد.

سرمست تسریع در اصلاح نقاط حادثه خیز استان قم را خواستار شد و گفت: تعریض جاده پردیسان - کهک، تکمیل روشنایی جاده قم- اراک، اصلاح جاده قم- جعفریه، اتصال آزادراه قم-گرمسار به بلوار عمار یاسر و اجرای کمربندی شهید سلیمانی از مهمترین اولویت های قم در بحث مسیرهای مواصلاتی هستند.

وی رفع اختلال در پوشش دهی تلفن همراه در برخی مسیرهای مواصلاتی را نیز ضروری دانست و خاطرنشان کرد: توسعه ی زیرساخت هایی از جمله روشنایی مسیرها و آنتن دهی خطوط تلفن می تواند به افزایش ایمنی راه ها منجر شود.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha