دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه / حجت‌الاسلام کاملی‌فر، تنها راه برون‌رفت از مشکلات را استفاده از ظرفیت های داخلی عنوان کرد و گفت: طی چند سال گذشته کمبود تولید بنزین معضل بزرگی در جامعه بود لیکن عده‌ای از جوانان این مرز و بوم در اوج تحریم‌ها و با برنامه‌ریزی دقیق، ما را از واردات بنزین بی‌نیاز کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر مسئول نمایندگی بنیاد بین‌المللی غدیر در آذربایجان‌شرقی، امروز روز دوشنبه در جلسه مجمع عالی بسیج شهرستان مراغه گفت: کشورمان یکی از کشورهای تولیدکننده پهپاد در دنیاست و با جرأت و شهامت اسرائیل را تهدید می‌کند، پس اگر ناکارآمد بود نمی‌توانست این همه قدرت را در دنیا تولید کند.

وی اظهار کرد: برای دستیابی به تمدن نوین اسلامی و حل مشکلات جامعه به انتخاب و روی کار آمدن دولت انقلابی و جهادی نیاز داریم؛ دولتی که به توان داخلی تکیه کند.

حجت‌الاسلام کاملی‌فر، تنها راه برون‌رفت از مشکلات را استفاده از ظرفیت های داخلی عنوان کرد و ادامه داد: طی چند سال گذشته کمبود تولید بنزین معضل بزرگی در جامعه بود لیکن عده‌ای از جوانان این مرز و بوم در اوج تحریم‌ها و با برنامه‌ریزی دقیق، ما را از واردات بنزین بی‌نیاز کردند.

وی با اشاره به فرصت‌های اقتصادی کشور، اضافه کرد: جمعیت کنونی کشورمان حدود یک درصد جمعیت جهان بوده و این در حالی است که از ۷ درصد منابع و ذخایر زیرزمینی دنیا برخورداریم و این فرصتی بزرگ برای توسعه و بالندگی است.

مسئول نمایندگی بنیاد بین‌المللی غدیر در آذربایجان‌شرقی ادامه داد: برداشتن تحریم‌ها رؤیای عده‌ای در داخل کشور بود و این در حالی است که این محدودیت‌ها هیچ گاه برداشته نمی‌شود، زیرا تنها سلاح دشمن علیه جمهوری اسلامی است.

وی افزود: مردم پشتوانه اصلی نظام اسلامی هستند و از این‌رو باید برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای به عنوان تجلی دموکراسی در جامعه اسلامی تلاش کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha