چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت الله علما نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: بزرگداشت سالگرد ارتحال امام راحل، یعنی رأی و نظر امام را در سطح کشور و دنیا زنده نگه داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه آیت الله مصطفی علما در دیدار اعضای سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، گفت: تمام کسانی که در زمینه انقلاب سخن می گویند، در واقع همان تفکر امام را باز گو می کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه افزود: امام راحل حق حیات الهی و طاهر بر گردن ما دارد، لذا همه ما  باید در کنار شناخت سیاسی امام(ره)، جنبه های عرفانی ، روحی، علمی و اجتماعی اایشان را هم مد نظر قرار دهیم.

وی تاکید کرد: شخصیت امام(ره) فرا زمانی بود و آینده را به خوبی پیش بینی و تجزیه و تحلیل می کرد.

آیت الله علما با دعوت از متفکران و مسئولان تصریح کرد: هیچ مذهبی به اندازه ما مناسبت ندارد و متاسفانه ما از این همه تنوع، به شکل مناسبت استفاده نمی کنیم و نتوانسته ایم آن گونه که شایسته است ارزش های بی بدیل فرهنگی و اجتماعی را برای مردم تبیین  کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امام با پشتوانه اسلام و حقیقت دین، انقلاب و کشور را اداره می کرد، زیرا اسلام جامع است و تمام درخواست های مردم را پاسخ می دهد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با دعوت از دست اندرکاران سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، افزود: امروز باید برای اصل اسلام کار کنیم، زیرا تمام سخنرانی های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) حول محور اسلام و عقلانیت و بصیریت افزایی است.

امام جمعه کرمانشاه در پایان گفت: در زمان تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، وقتی از  کارتر سؤال می شود، که آیا برای دور دوم ریاست جمهوری انتخاب می شوی؟ گفته بود بستگی به رهبری ایران دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha