یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
طه محمدی

حوزه/ نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت:رسالت اصلی روحانیون و طلاب آن است که ندای لَا إِلٰهَ إِلَّا ٱللَّٰهُ و مُحَمَّدًا رَسُولُ ٱللَّٰهِ در کل زمین و در بلندترین قله‌های عالم طنین انداز شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، آیت الله غیاث‌الدین طه‌محمدی، نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری عصر دوشنبه در جمع سرگروهان حلقات صالحین استان همدان، با بیان اینکه بشریت امروز، در باتلاق جهالت، گمراهی و خود بینی غرق شده است، اظهار داشت: در شرایط فعلی با دو تفکر در عالم روبرو هستیم، یکی آنکه هیچ امیدی به آینده ندارد و خلقت آفرینش را بیهوده می‌داند و دیگری آنکه بر این باور است که در آخر عالم، مصلح بزرگی از تبار پیامبران و از نسل علی(ع) خواهد آمد و بشریت را از این باتلاق نجات می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه ما در این ایام آن است که زیر ساخت‌های عقیدتی خود و جامعه را محکم کنیم، گفت: در آخر زمان انتظار برای آن مصلح جهانی، از هر عبادتی بالاتر است و باید بدانیم همین انتظار فرج، خود شعبه‌ای از فرج است.

آیت الله طه‌محمدی با اشاره به اینکه این انتظار کشیدن، نیروی محرکه‌ای برای ما است، مطرح کرد: فلسفه وجودی حلقات صالحین آن است که تا هر کس به هر اندازه‌ای که در توان دارد، برای هموار شدن مسیر ظهور فعالیت کند.

وی افزود: اگر درست مشاهده کنیم، هیچ کجای این کره خاکی برای ظهور و قدم گذاشتن حضرت حجت(عج) امن نیست، به جز ایران اسلامی و لذا رسالت ما آن است که در عرصه‌های مختلف با جبهه کفر و نفاق بجنگینم تا در کل کره زمین اثری از کفر، ظلم، بی‌دینی و فقر نباشد.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که فرمودند خرمشهرهای دیگری در پیش است، گفت: اولین خرمشهرهایی که باید آزاد کنیم، حرم خدا و حرم رسول الله و کشورهای اسلامی همچون بحرین و یمن و افغانستان و بعد از آن نیز تمام این کره خاکی، از جمله آمریکا است.

وی با تاکید بر اینکه کسی که با این انگیزه فعالیت می‌کند حتی یک لحظه هم نمی‌تواند بی تفاوت باشد، یادآور شد: رسالت اصلی روحانیون و طلاب آن است که ندای لَا إِلٰهَ إِلَّا ٱللَّٰهُ مُحَمَّدًا رَسُولُ ٱللَّٰهِ در کل زمین و در بلندترین قله‌های عالم طنین انداز شود.

آیت الله طه‌محمدی با بیان اینکه اگر زمینه را برای آمدن حضرت حجت(عج) فراهم نکنیم، ظهور به تاخیر خواهد افتاد، اظهار داشت: امروز لازم است که با عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب سنگر به سنگر پیش برویم.

وی تصریح کرد: اینکه آمریکایی‌ها از منطقه در حال فرار هستند و نیروهای خود را از برخی کشورها تخلیه می‌کنند، این همان خرمشهرهایی است که در حال آزاد کردن آنها هستیم.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به لزوم حضور حداکثری پای صندوق‌های رای، مطرح کرد: طبق آیه آخر سوره مبارکه نور، اگر کسی با ولایت باشد و به امر ولی فقیه در این عرصه حاضر شود با امیرالمومنین(ع) خواهد بود و اگر به دلایل مختلف همچون رد صلاحیت توسط شورای نگهبان و یا موضوعات مختلف انتخابات را تحریم کند در مقابل ولایت قرار خواهد گرفت.

وی روحانیون و مربیان حلقات صالحین را سربازان و افسران جنگ نرم عنوان کرد و خاطر نشان کرد: طلاب چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی باید مردم و افرادی که به منظور شرکت در انتخابات دچار تردید هستند را برای این حضور ترغیب کنند و بدانند اجر این کار را قبل از قدم گذاشتن در این مسیر از حضرت حجت(عج) گرفته‌اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha