چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
قرارگاه

حوزه/رئیس قرارگاه جهادی امام حسین(ع) کهگیلویه و بویراحمد به اقدامات یکساله قرارگاه جهادی در استان اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت‌الاسلام سید عبدالحمید خرام در اولین جلسه قرارگاه جهادی امام حسین(ع) کهگیلویه و بویراحمد به اقدامات یکسال این قرارگاه اشاره کرد و اظهار داشت: قرارگاه در ۶ حوزه بهداشت و درمان، اشتغال و کارآفرینی، عمران و ساخت و ساز، فرهنگی و رفاهی و محیط زیست فعالیت دارد.

رئیس قرارگاه جهادی امام حسین(ع) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: طی یکسال فعالیت این قرارگاه، در زمینه رفاهی و تامین و توزیع بسته‌های معیشتی حمایت‌های خوبی از اقشار آسیب‌پذیر صورت گرفت، ضمن اینکه لوازم منزل در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار گرفت.

وی با اشاره به برپایی اردوی جهادی ایام نوروز، ادامه داد: تیم جهادی شهید طهرانی‌مقدم شامل ۱۲ دندانپزشک، عید نوروز اردوی جهادی برپا کرد اما متاسفانه علی‌رغم اینکه امکانات و تجهیزات هم فراهم بود، استان همکاری نکرد.

حجت‌الاسلام خرام عنوان کرد: تیم پزشکی با همکاری سپاه فتح بالغ بر ۳۰۰ میلیون داروی رایگان برای مردم نیازمند به همراه آورده بود که با نظر پزشکان، دارو در اختیار مردم در مناطق سرابتاوه، مادوان سفلی و توت نده قرار گرفت.

وی به پخت ۱۰ هزار پرس غذای گرم در ماه مبارک رمضان اشاره و عنوان کرد: ۴۵۰ عدد بسته معیشتی به ارزش ۱۱۰ تا ۳۰۰ هزار تومان میان مردم توزیع شد مرحله بعدی توزیع بسته‌ها، هفته آینده خواهد بود.

وی به حضور قرارگاه جهادی امام حسین(ع) در سی‌سخت زلزله‌زده اشاره و عنوان کرد: تعمیرات خانه‌های آسیب‌دیده از زلزله توسط این قرارگاه انجام گرفت و پتو و هیتر در اختیار مردم قرار گرفت.

رئیس قرارگاه جهادی امام حسین(ع) بیان کرد: مهر ماه سال گذشته بسته‌های لوازم‌التحریر توسط قرارگاه توزیع شد، ضمن اینکه برای ایام دهه کرامت که اواخر خرداد اوایل تیر ماه است برنامه‌ریزی خوبی صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: قرارگاه تاکنون در حوزه محیط زیست ورود نکرده که رایزنی لازم را با گروه‌های جهادی برای حضور در این حوزه انجام می‌دهیم.

گفتنی است، در این نشست طی حکم های جداگانه ای حجت‌الاسلام سید علی نورالدینی به عنوان رئیس قرارگاه شهرستان بویراحمد، حجت‌الاسلام رضا بهشتی رو به عنوان معاونت امور اجتماعی و فرهنگی قرارگاه استان، انتخاب شدند.

 همچنین امیر امیرپور به عنوان مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات قرارگاه، شاهین باقرپور به عنوان مدیریت بازرسی ارزیابی و عملکرد قرارگاه، سید ولی نجفی شیرازی به عنوان معاونت اداری، مالی و نیروی انسانی قرارگاه استان، سید علی حسن پور سوق معاونت عملیات جهادی قرارگاه استان و معصومه سادات حسینی صابر مدیریت امور زنان و خانواده  به عنوان اعضای این قرارگاه منصوب شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha