یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
انتخابات

حوزه/ نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان گفت: بی شک ملت ایران پاسخ گستاخی های دشمنان را در ۲۸ خرداد و در پای صندوق های رای خواهند داد، زیرا مردم نشان داده اند که در شرایط حساس همواره در کنار انقلاب بوده اند.

علی اصغر دریایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه اظهار داشت: تمام عمر پربرکت ائمه اطهار علیهم السلام در برابر طاغوتان برای برقراری حکومت عدل در جهان بوده است.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه کردستان گفت: پیدایش انقلاب اسلامی در خاورمیانه عملا بلوک غرب و شرق را به چالش واقعی کشاند و تعریف جدیدی از فلسفه زندگی انسان را ارائه کرد.

وی ادامه داد: تقابل امروز جمهوری اسلامی با غرب بر سر خاک و مرز نیست، بلکه این تقابل بر سر ارزش های دینی و انسانی است که غربی ها به شدت از آن هراس دارند.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان ادامه داد: تمام توطئه هایی که دشمنان طی ۴ دهه اخیر علیه این ملت و انقلاب انجام داده اند تنها با یک هدف صورت گرفته و آن هدف چیزی جز ساقط کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی نبوده است.

دریایی افزود: جنگ هشت ساله ای که دشمنان انقلاب بر ما تحمیل کردند برای ملت ایران مانند یک دانشگاه بود تا جایی که امام راحل در این باره فرمودند «ما در جنگ مظلومیت خود را به جهانیان ثابت و ارزش‌های خود را به جهان صادر کردیم».

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه کردستان بیان کرد: بعد از رحلت امام خمینی (ره) و اکنون با رهبری امام خامنه ای شاهدیم که مرزهای استراتژیک جمهوری اسلامی بسیار گسترده شده و کل جهان اسلام را در نوردیده است.

وی با اشاره به اینکه اقتدار انقلاب اسلامی کابوس قلدران و جهانخواران شده است، گفت: امروز دشمنان با ترفندهای مختلف و پیچیده به دنبال تحریم انتخابات هستند و عینا می بینیم که از چندین ماه گذشته فضای یاس و ناامیدی را در جامعه تبلیغ می کنند.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان افزود: بی شک ملت ایران پاسخ این همه گستاخی دشمنان را در ۲۸ خرداد و در پای صندوق های رای خواهند داد زیرا مردم ایران نشان داده اند که در شرایط حساس همواره در کنار انقلاب بوده اند.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه کردستان در پایان سخنان خود بیان داشت: امیدواریم که ملت ایران با بصیرت دینی و سیاسی که دارند فردی اصلح، انقلابی و جهادی را برای پست ریاست جمهوری انتخاب نمایند تا ان شاء الله از این مشکلات به راحتی عبور کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha