جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سید عباس حسینی پور

رشته های کلام اسلامی، تفسیر و علوم قرآن و حقوق و قضای اسلامی در سطح ۲ و رشته های مهدویت، تفسیر و علوم قرآن و مشاوره اسلامی در سطح ۳ از رشته های مرکز تخصصی حوزه علمیه استان یزد می باشد.

حجت الاسلام سید عباس حسینی پور معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه در یزد از برگزاری ۶ رشته تخصصی سطح دو و سه در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ خبر داد.

وی افزود:  رشته های کلام اسلامی، تفسیر و علوم قرآن و حقوق و قضای اسلامی در سطح ۲ و رشته های مهدویت، تفسیر و علوم قرآن و مشاوره اسلامی در سطح ۳ از رشته های مرکز تخصصی حوزه علمیه استان یزد می باشد.

معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد درباره شرایط ثبت نام گفت: طلاب مشغول در پایه های ششم و هفتم می توانند برای تحصیل در رشته های سطح ۲ و طلاب مشغول به تحصیل در پایه های هشتم تا دهم و همچنین طلابی که دروس پایه دهم آنان به اتمام رسیده می توانند در رشته های سطح۳ ثبت نام کنند.

وی درباره شیوه ثبت نام گفت: متقاضیان می توانند از طریق سایت مدیریت حوزه علمیه استان، مراجعه حضوری یا تماس تلفنی با معاونت آموزش استان یزد جهت ثبت نام اقدام کنند.

حجت الاسلام حسینی پور درباره شیوه پذیرش رشته های تخصصی گفت: طلاب در همه رشته های تخصصی غیر از مشاوره اسلامی بر اساس سوابق تحصیلی و از طریق مصاحبه پذیرش می شوند و رشته مشاوره اسلامی علاوه بر مراحل مذکور آزمون کتبی نیز دارد.

معاون آموزش حوزه علمیه یزد در پایان زمان مصاحبه رشته های تخصصی گفت: پس از اتمام زمان ثبت نام و بررسی سوابق تحصیلی از متقاضیان جهت شرکت در مصاحبه دعوت به عمل می آید.

لازم به ذکر است مهلت ثبت نام در رشته های تخصصی ۲۱ خرداد ماه می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha