جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نشست سیاسی

مسئول فرهنگی معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان گفت: همایش بزرگ انتخاب اصلح با حضور نخبگان و مبلغین حوزه علمیه اصفهان در حال برگزاری است.

حجت الاسلام مجتبی امیریان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان گفت: همایش انتخاب اصلح با حضور طلاب مبلغ، در اقصی نقاط اصفهان، معاونین تهذیب شهر اصفهان، اعضای کارگروه ها و طلاب فعال سیاسی مدارس شهر اصفهان، نخبگان و اساتید سیاسی حوزه اصفهان در حال برگزاری است.

وی در مورد اهداف این همایش، افزود: این همایش که با نام انتخاب اصلح برگزار می‌گردد. این اسم متاثر از فرمایش مقام عظمای ولایت است که تاکید بر بهترین انتخاب دارد، یعنی ما ناگزیر به بهترین انتخاب در بین کاندیداها در این زمان بسیار حساس هستیم و همچنین بنا بر فرموده حضرت امام (ره) طلاب وظیفه دارند شرکت در انتخابات را بین اقشار مردم تبلیغ نمایند، لذا جلسه با هدف هم افزایی بیشتر تشکیل می‌گردد.

امیریان در مورد اساتید دوره افزود: دکتر محسن سلیمانی از اساتید دانشگاه بابیش از۴۰سال تدریس علوم سیاسی و مدیریت استراتژیک و جریان شناسی سیاسی سخنران اول جلسه بوده و سپس حجت الاسلام سیدحسین مومنی، معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان سخنرانی می کند.

وی در مورد زمان همایش گفت: این همایش ساعت۹لغایت۱۲صبح امروز در مجتمع آموزش های کاربردی حوزه در حال برگزاری است.

برگزاری همایش انتخاب اصلح در حوزه علمیه اصفهان + عکس

برگزاری همایش انتخاب اصلح در حوزه علمیه اصفهان + عکس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha